מכבי מול מכבי חיפה
מכבי מול מכבי חיפה

קבוצת התחתית של אלישע: מכבי הפסידה 2:1 למכבי חיפה

אלישע לוי ושחקניו רשמו משחקי שביעי ללא ניצחון והפסד שני ברציפות, שעלול להביא לסיום דרכו של המאמן. סיבוק רק צימק במחצית השנייה, הפער מהקו האדום עלול להצטמק עוד יותר

פורסם בתאריך: 5.1.19 20:19

מכבי פתח תקוה ממשיכה להיראות רע ועם שניים וחצי מצבים נגד מכבי חיפה המתחדשת של מרקו בלבול אין טעם לצפות אפילו לנקודה. הערב (שבת) נוצחה הקבוצה בביתה 2:1 והשלימה משחק ליגה שביעי ללא ניצחון, מה שלא מוסיף כמובן למעמדו המעורער ממילא של אלישע לוי.

ההזדמנות הראשונה הייתה דווקא של גידי קאניוק, שבעט בעוצמה כדור חופשי מ-40 מ', אבל לא הצליח להפתיע את חיימוב, שהדף. עד סוף המחצית הייתה קבוצה אחת על המגרש, אבל למזלה של מכבי השנה יש לה את יוסי גינזבורג בפורמה מצוינת, והשוער עצר ניסיונות של שון וויסמן, ניקיטה רוקאביצה וג'ורג' מנדז'ק.

בחצי השני גם הוא לא יכול היה להושיע. דאבל פס נהדר בין סינטיאהו סלליך לוייסמן ביטל (47) את ההגנה המקומית, וסלליך סיים בביעטה לרשת מתוך הרחבה, 0:1. בדקה ה-53 הוכשל רוקאביצה על ידי תומאש סיבוק ושלח כדור חופשי נהדר מ-18 מ' לחיבורים, 0:2.

מכבי, שכאמור לא בדיוק הרבתה לתקוף, חזרה ממצב נייח (66) כשקרן של קאניוק מצאה את ראשו של סיבוק ומשם למשקוף ופנימה, שער ראשון שחיפה סופגת בעידן בלבול, 2:1. מנור סולומון ניסה עוד משהו שבקושי ראוי להיקרא מצב וקאניוק שלח בתוספת הזמן כדור חופשי לשמיים, אבל בשורה התחתונה הקבוצה של אבי לוזון מתקשה להיזכר מתי ניצחה לאחרונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר