עו"ד יצחק יונגר
עו"ד יצחק יונגר

עו"ד יונגר: "יש התעניינות, בשבוע הבא צפויה פגישה של ראש העיר עם אחד המציעים במכרז"

המנהל המיוחד ממשיך לטעון כי הצעתה של הכחולה לא צפויה להיות היחידה במכרז, שיינעל בעוד שבוע. עו"ד יונגר סירב לחשוף את זהות האדם שעשוי להלוות 100 אלף שקלים למועדון

פורסם בתאריך: 8.1.19 14:31

אוהדי הפועל ממשיכים לכסוס ציפורניים לקראת ה-15 בינואר, המועד האחרון להגשת הצעות לקבלת זכויות הניהול של הקבוצה. אלא שלפי המנהל המיוחד, עו"ד יצחק יונגר, כלל לא בטוח שההצעה היחידה במכרז, שכזכור מחיר המינימום שלו הוא מיליון שקלים, תהיה של עמותת הכחולה.

"בשבוע הבא צפויה פגישה של ראש העיר עם אחד המציעים", עדכן עו"ד יונגר. "בנוסף, היום (שלישי, א"ב) ישבתי עם עוד מישהו שאולי עומד להציע, כך שיש התעניינות". גורמים בקבוצה ציינו היום כי ידוע להם על איש נדל"ן אשר שוקל להגיש הצעה במכרז.

במסמכי המכרז צוין כי על הרוכש הפוטנציאלי להחזיר הלוואה בסך 100 אלף שקלים, שניתנה למועדון למטרת חיזוק בחלון ההעברות. המפרק סירב לחשוף את זהות הלווה וציין כי "זה לא רלוונטי. מי שרוכש יצטרך להחזיר את ההלוואה אלי". ההערכות הן כי נותן ההלוואה הוא איש עסקים התורם לעיתים למועדון. כזכור, בחודש יולי סירב עו"ד יונגר לקבל הלוואה שהציעה עמותת הכחולה בגובה 300 אלף שקלים וציין כי הוא "לא יכול לקבל את התנאים של הכחולה".

כמו כן, צוין במפורש במסמכים כי הרוכש יקבל "חלק מזכויות המועדון" ולא את כולן. על כך אמר בתגובה עו"ד יונגר: "יש זכויות שנשארות בקופת הפירוק, כמו זכויות תביעה והזכות לקבל את הכסף מהפירוק הקודם משום שיש עדיין חובות. הרוכש מקבל את זכויות הניהול, המוניטין והנכסים הפיזיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. טוני

    הכחולה הזויה חושבת שהמיכרז רק שלהם ואם הם לא יזכו הם יקימו קבוצה קוראים לעצמם אוהדים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר