מורד מגמאדוב. צילום: זאב שטרן
מורד מגמאדוב. צילום: זאב שטרן

מגמאדוב לפני משחק הבכורה כמאמן מכבי: "ההרגשה טובה, אבל יש הרבה אחריות והרבה בעיות שצריך לפתור"

המאמן החדש יתארח עם קבוצתו בשבת אצל הפועל חיפה. "נראה שהוא מאמן הגנתי וישחק עם שלושה בלמים", אמר שחקן בקבוצה

פורסם בתאריך: 9.1.19 18:07

בסיומו של אחד השבועות הסוערים שידעה מכבי פתח תקוה, תפגושה הקבוצה ביום שבת (סמי עופר, 18:15) את הפועל חיפה, במשחק הבכורה של המאמן החדש מורד מגמאדוב על הקווים. המגן עיסא סיסוקו שב לאימונים, בעוד שהקשר דידייה ברוסו עדיין פצוע ונמצא בספק למשחק. ביום שלישי תארח הקבוצה את הכח עמידר רמת גן מליגה א', במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

"אני בעצמי כבר לא זוכר כמה שנים אני במכבי", צחק מגמאדוב בן ה-45, שאחרי פרישתו ממשחק עבד שנתיים בקבוצת נערים א' ובהמשך נמנה עם הצוות המקצועי בבוגרים, בין השאר עם רן בן שמעון, שרון מימר, קובי רפואה וכמובן לוי. "ההרגשה טובה, אבל יש הרבה אחריות והרבה בעיות שצריך לפתור. כשאתה מקבל קבוצה באמצע העונה צריך להסתדר תוך כדי וזה לא פשוט. עברתי הרבה בכדורגל, כמובן שיש קצת התרגשות אבל לא יותר מדי. צריך להתחיל לעבוד".

לפני האימון בשלישי השבוע, הגיע אלישע לוי להיפרד. בשיחה קצרה ציין כי הוא מכבד את החלטתו של אבי לוזון, הודה לצוות ולשחקנים והדגיש כי בכוחם להוציא את המועדון מהמצב אליו נקלע. כבר באימון הראשון ברור לשחקנים כי המאמן החדש הוא בעל אוריינטציה הגנתית, כיאה לבלם עבר. "מורד אמר שאצלו כל אחד יידע לאן לרוץ ומה עליו לעשות בכל סיטואציה", אמר אחד השחקנים. "נראה שהוא מאמן הגנתי וישחק עם שלושה בלמים. הוא הדגיש שאף אחד לא בורח מהעמדה שלו וגם הקיצונים יצמצמו לאמצע, יצאו למגן שלהם ויחזרו איתו עד הסוף".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר