אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

לאור גרעון שגילתה: הכחולה מבקשת להגדיל את פריסת התשלומים או להפחית מסכום ההצעה

בעמותת האוהדים העבירו לעו"ד יונגר את הסתייגויותיהם מטופס ההצעה לרכישת הפועל. הכחולה טוענת כי בדיקתה גילתה גרעון משמעותי בתקציב והעבירה התנגדות לסעיף לפיו לא תהיה זכאית לכספים מהפירוק הראשון

פורסם בתאריך: 10.1.19 17:23

חמישה ימים לפני התאריך האחרון להגשת ההצעות לרכישת הפועל, העבירה היום (חמישי) עמותת הכחולה לעו"ד יצחק יונגר את הסתייגויותיה מנוסח טופס ההצעה אותו העביר המנהל המיוחד ביום שני. נוכח לוח הזמנים הקצר וההערות הרבות שהעבירה עמותת האוהדים, כלל לא ברור האם הצדדים יצליחו להגיע להסכמות עד המועד שקבע עו"ד יונגר ביום שלישי.

בכחולה ציינו כי דרשו הבהרות מהמנהל המיוחד לגבי ההגדרה 'חלק מנכסי הקבוצה' ודרשו פירוט מלא של הזכויות שמוצעות למכירה. כמו כן, אמרו בעמותה כי מבדיקות שערכו רואי החשבון שלה התגלה כי הקבוצה סובלת מגרעון משמעותי, ולכן העמותה מבקשת להוריד את הצעתה ממיליון שקלים, ל-800 אלף שקלים או לשלם את מיליון השקלים שהציעה בשלושה תשלומים, עד שנת 2020.

עוד ביקשו בעמותה להוריד את הסעיף לפיו הרוכש לא יהיה זכאי לקבל כספים מכל גורם אחר. בנוגע לסעיף הנוגע למקרה בו יוותר עודף מהכספים שישולמו במסגרת הליך הפירוק הראשון, ציינו בעמותה כי הם מתנגדים לסעיף, וכי במידה ואכן יוותר עודף של כספים מההליך, יש למצות את הנושא בדרך משפטית.

נקודה נוספת ממנה הסתייגו בכחולה היא הסעיף בו עו"ד יונגר מבקש שתוקף ההצעה יהיה עד לסוף חודש פברואר. בעמותת האוהדים הבהירו שוב כי הצעתם תקפה כל עוד יוכלו להשלים את הליך הרכישה, שכולל גם אישור מבית המשפט ומהוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל, במועד שיאפשר להם לחזק את הקבוצה במסגרת חלון ההעברות, שנסגר ב-5 לפברואר.

בנוגע להלוואה בגובה 100 אלף השקלים שייתכן ותינתן למועדון על ידי אדם שאת זהותו סירב עו"ד יונגר לחשוף, ציינו בעמותה כי לא יסכימו לשלם עבור החזר שלה לפני שיידעו את זהותו של המלווה ואת זהות השחקנים שיגיעו. בעמותה התייחסו גם לאפשרות שתוגש הצעה נוספת במכרז, וביקשו מעו"ד יונגר להכניס סעיף לטופס ההצעה, לפיו יצהיר המציע כי הוא אינו מתכוון להחזיק את הזכויות עבור צד שלישי, וכי הוא לא קשור להליך הפירוק הקודם או הנוכחי של המועדון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר