רם שטראוס. צילום: ניר קידר
רם שטראוס. צילום: ניר קידר

חיזוק בין הקורות: רם שטראוס צפוי לחתום בהפועל, דניאל בורחל מועמד

שוער הפועל עכו בעונה שעברה אמור להתחרות עם דודי אלון על אפודת השוער הראשון. המגן השמאלי של הפועל מרמורק עשוי להצטרף גם הוא

פורסם בתאריך: 12.1.19 11:51

למרות שני הניצחונות הרצופים בשבוע האחרון, כולל הניצחון 1:2 אתמול (שישי) על הפועל רמת השרון, בהפועל מתכננים לא מעט שינויים בחלון ההעברות של חודש ינואר. בצוות המקצועי מעוניינים להרחיב את הסגל הקצר של הקבוצה במטרה ליצור תחרות על ההרכב. אחרי צירופם של עומר ורד ודייויד אבידור, שכבר שיחקו אתמול, הפועל צפויה לצרף בקרוב שוער בכיר נוסף, כאשר רם שטראוס אמור להצטרף בקרוב לסגל.

שטראוס בן ה-26 שימש בעונה שעברה כשוער הראשון של הפועל עכו בליגת העל, בעונה שבסיומה ירדה הקבוצה לליגה הלאומית. השוער, שלא שיחק מאז העונה שעברה, כבר החל להתאמן במועדון בימים האחרונים ובצוות המקצועי מחכים לתקציב שיתפנה כדי להחתימו באופן רשמי. אם אכן יחתום, שטראוס צפוי להתחרות עם דודי אלון על אפודת השוער הראשון. למרות גילו הצעיר יחסית, שטראוס עבר לא מעט תחנות בקריירה, ביניהן אחי נצרת, הפועל רמת גן, נאה סלמיס הקפריסאית, פולי טימישווארה הרומנית והפועל נצרת עילית.

חיזוק נוסף שעשוי להגיע הוא בעמדת המגן השמאלי, כאשר אחד המועמדים המובילים להצטרף הוא דניאל בורחל, שמשחק כיום בהפועל מרמורק. בורחל בן ה-27 פתח 16 פעמים העונה בהרכב של נועלת הטבלה. במועדון מחכים להתפתחויות בימים הקרובים בנוגע למעבר של החלוץ אמאדו סוקונה לבני יהודה, כאשר אם אכן העסקה תצא לפועל תישאר הפועל ללא זרים בסגל. המאמן מסאי דגו עוקב בימים האחרונים אחרי מספר שחקנים זרים, אך נראה שבגזרה זו ימתינו במועדון להתפתחויות בגזרת החלוץ הצרפתי, כמו גם להתפתחויות בנוגע למכרז לרכישת המועדון, שצפוי להינעל ביום שלישי.

דניאל בורחל. צילום: ניר קידר

דניאל בורחל. צילום: ניר קידר

כזכור, הפועל עברה כבר לא מעט שינויים בחלון ההעברות, כאשר סימון פאמבו, מור שקד, אלעד גבאי וטימור רודוסלסקי שוחררו. המגן הימני עומר ורד חזר למועדון, כאשר גם הבלם היהודי-אמריקאי דייויד אבידור הצטרף לסגל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. כחול אמיתי

    הזוי עוד מישהו שלא שיחק חצי שנה מתחרה עם מישהו שהוא בכלל מושאל ומשחררים מישהו שעולה על שניהם

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה.לא נתתם.לשוער.נסה.היזדמנות.גם כחה לא היה מה להפסיד. שכחתם אייך נסה.היה בגבעי הטוטו.ובמשחקי אימון

  3. כחול ותיק מבין דברים

    סוף.סוף. דיגו.עליתה על הבעיה שהשוער על הפנים. אחרי שחזקתה את ההגנה.כבר אתה לא יכול להגן על השוער.ועובדה אתמול זה היה הסי.של הפשלה של השוער שלך.בושה

  4. אבי

    צודק מאוד רק שבהפועל כמו בהפןעל
    לא מטפלים צעירים שבמקום אחר מרווחים אותם

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סוכני שחקנים. מביאים את כול .הפנסיונרים.להפועל

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר