עיסא סיסוקו. צילום: זאב שטרן
עיסא סיסוקו. צילום: זאב שטרן

לילה בלי כוכב: ללא סולומון, מכבי הפסידה 4:2 להפועל חיפה בבכורה של מגמאדוב

גם המאמן החדש של מכבי לא הצליח לעצור את רצף שמונה המשחקים ללא ניצחון. בריבו כבש צמד, כולל שער יתרון מוקדם, שאחריו הגיעה ההתפרקות. המרחק מהקו האדום, שעומד כעת על שלוש נקודות, עלול לקטון עוד יותר בסיום המחזור

פורסם בתאריך: 12.1.19 20:22

למרות שאיבדו את הכוכב הגדול של הקבוצה השבוע, מנור סולומון, שעבר לשחטאר דונייצק, קיוו במכבי שאפקט החלפת המאמן יעצור את רצף התוצאות הרעות של הקבוצה. קיוו והתאכזבו. בפועל מורד מגמאדוב רשם בכורה רעה במיוחד על הקווים, עם הפסד 4:2 בסמי עופר להפועל חיפה, שסיבך את מכבי עוד יותר בתחתית ליגת העל.

הפתיחה הייתה דווקא של התכולים. עיסא סיסוקו התחמק משני שחקנים והגביה נהדר לרחבה, תאי בריבו נותר לבד ונגח מצוין לרשת, 0:1. השיוויון הגיע 14 דקות מאוחר יותר. מקסים פלקושצ'נקו בעט כדור מזווית קשה, אך עומר דנינו הסיט את הכדור ולא הותיר ליוסי גינזבורג סיכוי, 1:1. בדקה ה-30 מכבי הייתה צריכה לחזור ליתרון, אחרי נגיחה של תומאש סיבוק לרשת, אך השופט עידן לייבה פסל את השער בטענת נבדל שלא היה.

ההתקפות המשיכו לנוע מצד לצד, כאשר בדקה ה-40 יוסי גינזבורג הדף בעיטה חזקה של מתן חוזז מתוך הרחבה. המחצית החלשה של דנינו נמשכה בדקה ה-44, כאשר טעות שלו הותירה את בן אז'ובל לבד מול גינבורג בדרך ל-1:2. המגמה נמשכה גם במחצית השנייה. בדקה ה-49 כדור קרן של פלקושצ'נקו הגיע לראדו גינסארי, שנשאר לבד לחלוטין וכבש את השלישי. בדקה ה-72 מתן חוזז סובב כדור חופשי אדיר מ-17 מטרים לרשת, והפך את ההפסד של מכבי לתבוסה, 4:1.

הדקות האחרונות של המשחק כללו לא מעט מצבים לשני הצדדים, ובריבו הצליח לצמק בתוספת הזמן ל-4:2. מכבי תקווה שיריבותיה לתחתית לא ישיגו נקודות, ותתחיל בהכנותיה למשחק ביום שלישי מול הכח עמידר רמת גן במסגרת גביע המדינה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר