ליאור דגן, מאיר שמיר, עמית פינס. צילומים: עזרא לוי, רמי שלוש, עופר וקנין
ליאור דגן, מאיר שמיר, עמית פינס. צילומים: עזרא לוי, רמי שלוש, עופר וקנין

ביום שלישי: פגישת גישור אחרונה בין מאיר שמיר למפרקי הפועל

באותו היום בו יינעל המכרז לרכישת המועדון, תתקיים פגישת גישור אחרונה בין הבעלים לשעבר ועורכי דינו לבין עורכי הדין ליאור דגן ועמית פינס, במטרה להגיע להסכם פשרה בגין עסקת אצטדיון האורווה

פורסם בתאריך: 13.1.19 16:18

יום שלישי השבוע מסתמן כאחד הימים הגורליים שידעה הפועל, לפחות בשנים האחרונות. בעוד שבשעה 16:00 יינעל המכרז לרכישת המועדון, תתקיים באותו היום במשרדו של המגשר עו"ד עמוס גבריאלי, פגישת הגישור האחרונה בין מאיר שמיר ועורכי דינו לבין המפרקים של הפועל, עורכי הדין ליאור דגן ועמית פינס.

שבע שנים נגרר תיק הפירוק הראשון של הפועל. בדקנו מדוע והתוצאות מפתיעות

האפשרויות שעל השולחן הן הסכם פשרה בין הצדדים, במסגרתו יעביר הבעלים לשעבר לקופת הפירוק פיצוי כספי בגין עסקת אצטדיון האורווה, או הודעה על כישלון הליך הגישור וחידוש ההליך המשפטי בין הצדדים בבית המשפט. לאחר הפגישה אמורים לעדכן המפרקים את בית המשפט בנוגע לתוצאות.

כזכור, בחודש ספטמבר 2015 הופנו הצדדים להליך גישור אצל עו"ד גבריאלי, במסגרתו היו אמורים המפרקים לספק עדכון לבית המשפט על התקדמות ההליך, עד חודש דצמבר 2015. לפני כחודש וחצי, ובעקבות פניית "ספורט מלאבס" לדוברות בתי המשפט, הגישו עו"ד דגן ופינס לבית המשפט עדכון על ההליך, במסגרתו מסרו כי הניסיונות להגיע לגישור לא צלחו, אך תתקיים פגישה אחרונה עד אמצע חודש ינואר.

להליך בין המפרקים לבין מאיר שמיר ישנה השפעה גם על המכרז למכירת המועדון כיום, כאשר באחד הסעיפים אותם ציין עו"ד יצחק יונגר בטופס ההצעה לרכישת המועדון, צוין כי אם יוותר עודף כספי אחרי סגירת חובותיה של העמותה הקודמת, הוא יגיע לטובת החזר חובות לנושים "החדשים" של המועדון. עמותת הכחולה הודיעה כי היא מתנגדת לסעיף הזה, וכי אם אכן יוותר עודף מהכספים, ייקבע הנושא בהליך משפטי. על פי ההערכות, גובה חובותיה של העמותה הקודמת עומד על כעשרה מיליון שקלים (אם כי יתכן שהסכום יהיה לבסוף מעט נמוך יותר), כאשר סך חובות החל"צ שבאחריותו של עו"ד יונגר עומדים על כחמישה מיליון שקלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי

    כן פירוק לא פירוק כן מכרז לא מכרז
    שוער פח שוער מושאל שוער נעלם
    סוקונה הולך ההוא כאב בטן
    מאמן תלך מאמן תישאר
    סוכנים …תורם ..מלווה
    ממש שלולית …נקעה נפשנו די תתחילו להתנהל כמו מקצוענים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר