אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

חברי הכחולה יכריעו עד מחר בבוקר: האם להגיש הצעה במכרז לרכישת הפועל

522 חברי עמותת אוהדים התבקשו להצביע עד מחר ב-08:00, במה שעשוי להיות אחד המהלכים החשובים בתולדות הפועל. אתמול נערכה פגישה בין נציגי העמותה לבין עו"ד יונגר, במסגרתה הושגו הסכמות לגבי רוב הנושאים שהיו במחלוקת, אך המנהל המיוחד לא היה מוכן להתפשר על נושא הכספים מהפירוק הראשון

פורסם בתאריך: 14.1.19 11:06

המתח בו מצויים אוהדי הפועל לקראת המכרז שיינעל מחר (שלישי) בשעה 16:00 רק הולך וגובר. אחרי פגישה שנערכה אתמול בין נציגי הכחולה לבין עו"ד יצחק יונגר, סוכמו רוב הנושאים שהיו במחלוקת, אך נושא אחד מרכזי, זה הנוגע לעודף כספים, אם יהיו, מהפירוק הראשון, לא נפתר וזכה להתעקשות מצידו של המנהל המיוחד. בעקבות הפגישה, החליטו נציגי הוועד המנהל של העמותה כי הם מעוניינים להגיש הצעה בגובה מיליון שקלים במכרז, וכעת 522 חברי העמותה יצביעו החל השעה 14:00 (קישור יצורף עם פתיחת ההצבעה) האם אכן להיענות להמלצת הוועד המנהל, כאשר יבחרו האם להגיש הצעה, או שמא לוותר על ההזדמנות בעקבות התעקשותו של עו"ד יונגר בנושא הפירוק הראשון. ההצבעה תהיה פתוחה עד מחר ב-08:00.

עד רגע זה, ועל פי כל ההערכות, לא צפוי להתמודד במכרז גוף או איש עסקים נוסף פרט לכחולה. אם אכן עמותת הכחולה תגיש לבסוף את הצעתה במכרז ותהיה היחידה שתעשה זאת, צפויה המכירה לקבל בהקדם את אישור בית המשפט, ולאחר מכן יצטרכו בעמותה גם לקבל את אישור הוועדה להעברת הזכויות של ההתאחדות לכדורגל.

כזכור, לפני כשבועיים וחצי חלה התקדמות משמעותית במגעים בין עו"ד יונגר לכחולה, שהסכימה להעלות את הצעתה עבור הקבוצה למיליון שקלים. בטפסי ההצעה שהעביר המנהל המיוחד לעמותה בשבוע שעבר הופיעו מספר סעיפים אשר בכחולה הסתייגו מהם, אך כאמור אתמול הושגו הבנות לגבי מרבית הנושאים, כאשר הנושא הגדול ביותר שעליו מתעקש המנהל המיוחד הוא נושא עודף הכספים מהפירוק הראשון.

יש לציין, כי הסעיף נוגע למצב בו יכוסו כל חובות העמותה הקודמת (מוערכים בכעשרה מיליון שקלים), ויוותר עודף כספי. על פי הסעיף של עו"ד יונגר, אם יוותר עודף, הכספים יגיעו קודם כל לכיסוי חובותיה של העמותה "החדשה", שחובותיה מוערכים בכחמישה מיליון שקלים. יש לציין כי במידה והקבוצה אכן תימכר במיליון שקלים, סך החובות יירד, כאשר צפויים להיגבות כספים נוספים מבעלי תפקיד לשעבר במועדון, שיפחיתו עוד יותר את סך גובה החוב. במידה ויישאר עודף לאחר סגירת חובותיהם של הגופים שהתפרקו, תוכל הכחולה להגיש כמקובל בקשה לבית המשפט בדרישה לקבל את יתרת הכספים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי

    יום שאחרי ..להחתים כל שחקן מוכשר מנערים עד נוער ואלה שבבוגרים כולל שוער תחייתה של האימפריה בהצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר