ששי יעקב. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ששי יעקב
ששי יעקב. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ששי יעקב

הדד ליין להגשת הצעות על הפועל נדחה לראשון. נשיא עפולה לשעבר, ששי יעקב, שוקל להגיש הצעה

המנהל המיוחד החליט לדחות את המועד האחרון ממחר ליום ראשון. מי ששימש עד לפני מספר שבועות כנשיאה של הפועל עפולה, שנקלעה למצוקה כלכלית, שוקל להגיש הצעה במכרז. "הייתה פגישה טובה מאוד עם ראש העיר", אמר עו"ד יונגר על הפגישה בה נכח אסף פרי

פורסם בתאריך: 14.1.19 17:07

פחות מ-24 שעות למועד האחרון לסגירתו, הודיע הערב (שני) המנהל המיוחד של הפועל עו"ד יצחק יונגר, על דחיית המועד האחרון להגשת הצעות ממחר ליום ראשון ב-16:00. במידה ותהיה התמחרות בין מציעים, היא תערך ביום שני בשעה 18:00. "מותר לי להחליט שאני דוחה, זה לא דבר חריג אם אנשים מבקשים ממני עוד קצת זמן. אני קבעתי את מחר ב-16:00 ואני יכול גם להחליט אחרת".

כזכור, מוקדם יותר פרסמנו על פגישה שנערכה בין אסף פרי, איש נדל"ן מתל אביב, לבין ראש העיר רמי גרינברג ועו"ד יונגר. "הייתה פגישה טובה מאוד", אמר המנהל המיוחד. "ראש העיר היה בסדר גמור, הבטיח תמיכה והבטיח לעזור, גם מבחינת העירייה וגם באופן כללי. ראש העיר הסביר את החשיבות שהוא רואה וזה מאוד יפה מצידו. אני מקווה שהוא יגיש הצעה". את תגובתו של פרי לא ניתן היה להשיג בשעות אלה, אך מוקדם יותר אמר כי "עדיין לא החליט אם להגיש הצעה במכרז".

מי שעוד עשוי להגיש הצעה במכרז, פרט לעמותת הכחולה שתגיש הצעה בהתאם לתוצאות ההצבעה שהיא עורכת היום, הוא נשיא הפועל עפולה עד השבוע שעבר, ששי יעקב. "יש מגעים עם ששי יעקב והוא צפוי להגיש הצעה", אמר עו"ד יונגר. "אני עוד לא יודע סופית לגביו, אבל הוא מתעניין, בודק ושוחח איתי ועם אחרים, כמו גם עם רואה החשבון. יש עוד גורם שמתעניין, מישהו מפתח תקוה שאני לא אגיד את שמו".

עפולה, תחת ניהולו של יעקב, נקלעה בחודשים האחרונים למצוקה כספית במסגרתה העבירה את המשכורות לעובדים באיחור. רק ביום חמישי שעבר הגיע יעקב להסכם עם עיריית עפולה על העברת הקבוצה ממנו לידי העירייה. בשיחה עם "ספורט מלאבס" ביקש יעקב שלא להגיב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אבי

    אלף בית במשא ומתן לא לשדר לחץ
    לא לשלם שקל יותר ולא להגיע למשחקים להתחיל מליגה ג תוך שלוש שנים הלאומית

  2. צחי

    אוי ואבוי איזה אנשים הזויים
    אסור למכור לאנשים כמו ששי יעקב שלא עמד בתשלומי שכר,צריך שיהיה ברור שמי שכשל בקבוצה אחרת לא יכול להגיש הצעה
    חבל מאוד שהפועל שלנו התדרדרה למקומות אפלים כאלו

  3. תומר רחמים

    ששי לא כשל בעפולה. מקצועית הצליחו מאד, אבל כמו בכל קבוצה קטנה התקציב נסמך גם על העירייה. רק שנבחר ראש עיר חדש שהתחכם כשי לגרום להנהלה לעזוב ולא העביר כספים. כדי להציל את הקבוצה הם עזבו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר