לידור כהן. צילום: ניר קידר
לידור כהן. צילום: ניר קידר

לידור כהן אחרי השלושער: "המשחק הזה שחרר אצלי הרבה לחץ"

אחרי תקופה פושרת באופן אישי, לידור כהן כבש שלושער בניצחון 1:4 של מכבי על הכח בשמינית גמר הגביע, בתקווה לצאת לדרך חדשה. רומאריו פירס עזב את הקבוצה, החלוץ אלי אלבז חתם עד סוף העונה

פורסם בתאריך: 16.1.19 18:00

הכח עמידר רמת גן מצמרת ליגה א’ דרום הייתה יריבה בהזמנה עבור מכבי פתח תקוה על מנת להתאושש מהתבוסה הצורבת בליגה להפועל חיפה. שלושער של לידור כהן, שקיבל במתנה את כדור המשחק מהאפסנאי חזי שעשוע, הופעת בכורה לליאל עבדה הצעיר וניצחון רשמי ראשון 1:4 למורד מגמאדוב כמאמן ראשי פלוס הכרטיס לרבע הגמר, בהחלט השאירו טעם טוב בפה, גם אם מדובר ביריבה מהליגה השלישית.

"תמיד אחרי ניצחון ההרגשה טובה", אמר מגמאדוב. "הכח זו קבוצה שכבר העיפה יריבה מליגת העל (הפועל רעננה, א"ב) ותמיד במשחקים האלה לא פשוט להביא את השחקנים ברמת המוכנות הנכונה, אבל אני שמח שכל שחקן ביצע את העבודה שלו כמו שצריך. אני מקווה שהמשחק הזה יחזיר לכמה שחקנים את הביטחון שאבד בתקופה האחרונה ויעזור לנו כקבוצה. מעבר לזה, אנחנו צריכים להתחזק". החיזוק הראשון בחלון ההעברות הוא חלוץ הפועל חיפה, אלי אלבז, שחתם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. מועמדים נוספים להצטרף עמם מתקיימים מגעים הם ניב זריהן מהפועל באר שבע ועמית זנטי ממכבי חיפה.

עבדה, ששולב כמחליף בדקה ה-64, מתח שריר לקראת הסיום לאחר שערך שתי הופעות בנבחרת הצעירה עד גיל 19 וככל הנראה סבל מעומס. לאחר שקיבל טיפול שב עבדה למגרש ולא נראה שמדובר בפציעה רצינית. כך או אחרת, הוא צפוי להתחיל להתאמן בקביעות בבוגרים. "תמיד כיף לראות שחקנים ממחלקת הנוער עולים לקבוצה הבוגרת", אמר מגמאדוב. "עבדה אחרי שני משחקי נבחרת ואם היה קצת יותר 'טרי', הוא יכול היה גם לכבוש".

מי שחזר כאמור בגדול לרשימת הכובשים הוא לידור כהן. "זה משחק ששחרר אצלי הרבה לחץ אחרי בצורת ואני מקווה להמשיך לעשות את העבודה גם בליגה", אמר כהן. "אחרי שמונה שבועות שלא ניצחנו זה כיף ומחזיר לשחקנים את החיוך".

מי שנפרד מהקבוצה בתום משחק הגביע הוא הקשר הברזילאי רומאריו פירס, ששוחרר וצפוי לעבור לליגה הרומנית. עם שריקת הסיום הניפו צמד השוערים צחי גיגי ויוסי גינזבורג את פירס על כתפיהם ונפרדו ממנו בחיבוקים לקול מחיאות הכפיים של הקהל. פירס הנרגש מחא כפיים בחזרה, נטל את המיקרופון ואמר בעברית מרשימה: "נתתי 100 אחוז בכל משחק ששיחקתי כאן. תודה רבה לכולם". בשבת (21:00) תארח מכבי את הפועל באר שבע, שתגיע עייפה ומאוכזבת אחרי 120 דקות בגביע מול מכבי נתניה והדחה מהמפעל בתום דו קרב פנדלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר