ליאור דגן, מאיר שמיר, עמית פינס. צילומים: עזרא לוי, רמי שלוש, עופר וקנין
ליאור דגן, מאיר שמיר, עמית פינס. צילומים: עזרא לוי, רמי שלוש, עופר וקנין

דגן ופינס בבקשה לבית המשפט: הקצו חודש נוסף לגישור מול מאיר שמיר

הגישור שאינו נגמר. אחרי שהפגישה האחרונה נדחתה עקב חום גבוה ממנו סבל עו"ד דגן, ביקשו המנהלים המיוחדים דחייה נוספת, עד ל-17.2

פורסם בתאריך: 17.1.19 11:54

מתי יגיע לסיומו ההליך המשפטי שמנהלים המנהלים המיוחד עו"ד ליאור דגן ועמית פינס מול הבעלים של הפועל בעבר מאיר שמיר? כזכור, פגישת הגישור האחרונה בין הצדדים הייתה אמורה להיערך ביום שלישי במשרד של המגשר עו"ד עמוס גבריאלי, אלא שהפגישה נדחתה בעקבות חום גבוה ממנו סבל דגן. יש לציין כי למרות שביקשו וקיבלו חודש וחצי נוספים כדי לעדכן את בית המשפט, פגישת הגישור נקבעה דווקא ביום האחרון של המועד להגשת העדכון, ה-15.1, ולבסוף כאמור נדחתה.

הבקשה שהגישו עו"ד דגן ופינס הבוקר לבית המשפט

בבקשה שהגישו דגן ופינס לבית המשפט הבוקר נכתב: "בית המשפט הנכבד מבקש ליתן ארכה בת 30 ימים להגשת הודעת עדכון ביחס להליך הגישור המתנהל מול מר מאיר שמיר במסגרת ההליך דנן, כך שהודעת העדכון תוגש עד ליום 17.2.19". בנימוקים לבקשה נכתב: "ביום 2.12.18 ניתנה החלטת בית המשפט, לפיה היה על המנהלים המיוחדים להגיש הודעת עדכון ביחס להליך הגישור המתנהל מול מר מאיר שמיר, וזאת עד ליום 15.1.19. בין הצדדים נקבעה ישיבת גישור אצל המגשר ליום 15.1.19. אולם, בשם היעדרותו של עו"ד דגן עקב מחלה (עו"ד דגן נעדר כל השבוע ממשרדו עקב מחלה), נאלצו המנהלים המיוחדים לבקש לדחות את ישיבת הגישור. טרם נקבע מועד לישיבה חלופית, ובית המשפט הנכבד מתבקש להאריך את המועד להגשת עדכון בנוגע להליכי הגישור ב-30 ימים נוספים".

כזכור, בחודש ספטמבר 2015 הופנו הצדדים להליך גישור אצל עו"ד גבריאלי, במסגרתו היו אמורים המפרקים לספק עדכון לבית המשפט על התקדמות ההליך, עד חודש דצמבר 2015. לפני כחודש וחצי, ובעקבות פניית "ספורט מלאבס" לדוברות בתי המשפט, הגישו עו"ד דגן ופינס לבית המשפט עדכון על ההליך, במסגרתו מסרו כי הניסיונות להגיע לגישור לא צלחו, אך תתקיים פגישה אחרונה עד אמצע חודש ינואר.

להליך בין המפרקים לבין מאיר שמיר ישנה השפעה גם על המכרז למכירת המועדון כיום, כאשר באחד הסעיפים אותם ציין עו"ד יצחק יונגר בטופס ההצעה לרכישת המועדון, צוין כי אם יוותר עודף כספי אחרי סגירת חובותיה של העמותה הקודמת, הוא יגיע לטובת החזר חובות לנושים "החדשים" של המועדון. על פי ההערכות, גובה חובותיה של העמותה הקודמת עומד על כעשרה מיליון שקלים (אם כי יתכן שהסכום יהיה לבסוף מעט נמוך יותר), כאשר סך חובות החל"צ שבאחריותו של עו"ד יונגר עומדים על כחמישה מיליון שקלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כחול ותיק מבין דברים.יחיאל

    דחיות ודחיות.פשוט המפרקים.הקודמים, והמגשר. רוצים ליראות. מי יהיה הבעלים החדשים של הפועל. ולפי זה.יגיעו להסכם סכום הפיצויים. המבין יבין

  2. כחול ותיק מבין דברים

    סכום.הגישור.יקבע.לפי אונו.של הרוכש העתידי של הפועל. אים עשיר הוא הפועל תקבל פחות.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר