אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן
אמאדו סוקונה. צילום: זאב שטרן

סוקונה התלונן על פציעה והוצא מהסגל, החלוץ הגיב: "אני אשחק"

במועדון רתחו על מלך השערים, שערך שני אימונים מלאים השבוע: "הוא לא רוצה לשחק כדי לא להיפצע". בצוות המקצועי יקבלו החלטה סופית בנושא מחר

פורסם בתאריך: 17.1.19 14:20

אין רגע דל בהפועל, על המגרש ומחוצה לו. רק שלשום הודיע המפרק, עו"ד יצחק יונגר, כי אמאדו סוקונה לא משוחרר וכי בני יהודה, שחפצה בשירותיו, תצטרך להגיע עמו להבנות. היום (חמישי) הודיע במפתיע החלוץ הצרפתי שהוא פצוע ובתחילה הוצא מהסגל למשחק הביתי מחר (15:00) מול הפועל אשקלון, כשאת מקומו בהרכב יתפוס רוי מליקה.

בקבוצה רתחו על ההתנהלות של השחקן ותמהו על הסמיכות בין הפציעה המדוברת לאפשרות שיעזוב. "אמאדו ערך שני אימונים מלאים השבוע ועכשיו פתאום הוא פצוע?", כעסו בהפועל. "הוא לא רוצה לשחק כדי לא להיפצע וברור שהוא רוצה שנשחרר אותו לליגת העל". בתגובה לדברים, אמר סוקונה ל"ספורט מלאבס": "אכן אני סובל מפציעה, אבל היא לא רצינית. האנשים שאמרו לכם שזה קשור להצעה מליגת העל משקרים. אני אשחק". בשלב מאוחר יותר, הודיעו בצוות המקצועי כי יקבלו החלטה מחר לגבי שיתופו של החלוץ.

מלבד סוקונה, הבלם הפצוע ירין חסן ימשיך להיעדר. לעומתו, הקפטן רם לוי ערך אימון מלא וצפוי לפתוח. המגן דניאל בורחל, שחתם רשמית השבוע, צפוי לערוך הופעת בכורה. גל אסולין, שצורף גם הוא, עשוי להיכלל בסגל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    רוח בלה רג'עה.מי שרוצה שיילך איתו בייחד.הפועל. תיסתדר.בילעדיי מי שעוזב.הפועל. לעד

  2. ששון

    יחיאל אתה אגדה!
    אין כמוך איזה תגובות מדהימות
    אתה צריך להיות בהנהלה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר