מכבי הפסידה 3:1 להפועל באר שבע, צפויה למנות מאמן חדש

הקבוצה של מורד מגמאדוב רשמה הפסד רביעי ברציפות ומשחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, רוטמן צימק. המאמן צפוי לשוב לעמדת העוזר

פורסם בתאריך: 19.1.19 23:13

מכבי פתח תקוה במשבר גדול בהרבה ממה שחילופי מאמנים או הגרלה נוחה בגביע שאפשרה טיול לרבע הגמר יכולים לפתור. ההפסד הביתי הערב (שבת) 3:1 להפועל באר שבע היה הרביעי ברציפות של הקבוצה בליגה ומשחק תשיעי (!) ללא ניצחון. לפני המשחק נערך טקס קצר לכבודו של מנור סולומון, שקיבל חולצה ממוסגרת והכרוז הודה לו על תרומתו למכבי. בקצב הזה, שחקנה של שחטאר דונייצק עלול לגלות שהקבוצה בה גדל תשחק בעונה הבאה בליגה אחרת.

המארחת פתחה טוב יותר אך לא הייתה אפקטיבית. הכי מסוכן היה גידי קאניוק (5) עם כדור חופשי שטוח מ-35 מ', אבל אריאל הרוש הגיב טוב והדף. רגע אחרי הורחק עוזר המאמן תמיר לוזון בעקבות דיבורים מיותרים. רגע לפני שעלה ליציע אחז בכעס בידו של השופט לירן ליאני וייתכן שיעמוד לדין משמעתי.

מנגד, כבשה באר שבע בניסיון הראשון שלה בדקה ה-17. אורן ביטון הגביה נהדר משמאל ואף אחד לא שמר על אריק סאבו, שהגיע מאחור ונגח פנימה שער ראשון במדי באר שבע, 0:1. בן שהר כמעט הכפיל (25) אחרי מסירת אמן של שחקן העונה שעברה חנן ממן, אבל החמיץ ברשלנות. בדקה ה-38 שוב אורן ביטון בתפקיד המבשל, הפעם בכדור שטוח לממן, שהמשיך בחצי גובה לפינה וכבש שער בכורה העונה, 0:2 בהפסקה.

בדקה ה-66 הכשיל איתי טאקו את מאור מליקסון ברחבה, במהלך שהחל בנבדל של סאבו. חנן ממן השלים צמד, 0:3. הופעת הבכורה של אלי אלבז ששולב כמחליף לא שינתה הרבה, אבל של האחרים דווקא כן. ליאל עבדה, שערך בכורה בליגה אחרי הבכורה באמצע השבוע בגביע, בישל שבע דקות לסיום ללירן רוטמן, שחתך ימינה ומ-25 מ' שלח טיל לחיבורים של הרוש והמתיק מעט את הגלולה.

בסיום המשחק הודה מורד מגמאדוב כי הוא חושב שנוכח המצב הקשה, המועדון זקוק למאמן מנוסה יותר. בלם העבר המוערך צפוי לשוב לעמדת העוזר, בעוד שבימים הקרובים צפויה מכבי למנות מאמן בכיר, כאשר אחד השמות ששוב הוזכרו הוא של גיא לוזון.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר