אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

בדרך למהפכה בהפועל פתח תקוה: הכחולה היא היחידה שהגישה הצעה במכרז

עמותת האוהדים, שהציעה מיליון שקלים עבור הקבוצה, היא היחידה שניגשה. עו"ד יצחק יונגר ציין כי יש עוד חוסר בערבות מסוימת, אך ציין כי "הדבר לא צפוי ליצור בעיה". פנייה לבית המשפט לאישור המכירה צפויה להתפרסם בימים הקרובים

פורסם בתאריך: 20.1.19 18:20

הפועל פתח תקוה בדרך להיסטוריה. עמותת הכחולה היא היחידה שהגישה הצעה לרכישת המועדון, כאשר בימים הקרובים צפוי להתקיים דיון בבית המשפט בנוגע לאישור המכירה לעמותת האוהדים. הבוקר (ראשון) הגיש רו"ח אלעד סלע, נציג הכחולה, את ההצעה על סך מיליון השקלים. בשיחה עם "ספורט מלאבס" אישר עו"ד יונגר כי הכחולה היא היחידה שהגישה הצעה במכרז, וכי פנייה לבית המשפט לאישור המכירה צפויה להתפרסם בימים הקרובים.

למרות שמות רבים שעלו בימים האחרונים, לא ניגש עד גורם, פרט לכחולה, למכרז, ולמעשה נסללה הדרך של הכחולה לבעלות על המועדון. בין הצדדים עוד ישנה הידברות בנוגע לאחת הערבויות בהסכם, אך הדבר לא צפוי להוות בעיה.

19:10: בשיחה עם "ספורט מלאבס", עדכן עו"ד יצחק יונגר באופן רשמי, כי הכחולה היא היחידה שהגישה הצעה במכרז, ופנייה לבית המשפט לצורך אישור המכירה צפויה להתפרסם בימים הקרובים. "כרגע יש רק הצעה אחת, של הכחולה, יש שם סוגיה בנוגע לערבות של התשלום השני שהם עוד לא העבירו ואנחנו נבדוק את זה איתם", אמר המנהל המיוחד. "בכל מקרה, זה לא משהו שאמור ליצור בעיה משמעותית. השלב הבא הוא לפנות לבית המשפט לאישור המכירה, וזה יקרה בימים הקרובים".

18:15: גורם בכיר בהפועל בשיחה עם "ספורט מלאבס": "הכחולה היא היחידה שהגישה הצעה במכרז לרכישת המועדון. עו"ד יונגר יבחן את ההצעה ויקבל החלטה".

16:00: תם המועד להגשת הצעות למכרז. עד כה לא ידוע על הצעות נוספות שהוגשו. טרם התקבלה התייחסותו של עו"ד יצחק יונגר להשתלשלות העניינים.

11:50: נציגה של עמותת הכחולה, רו"ח אלעד סלע, הגיע למשרדיו של עו"ד יונגר והגיש באופן רשמי את טפסי ההצעה של עמותת האוהדים. אם הצעתה של הכחולה תתקבל, תשלם העמותה מחצית מהסכום, חצי מיליון שקלים, באופן מיידי, ואת המחצית השנייה של הסכום עד לסוף שנת 2019. יש לציין כי כל רוכש שיהיה למועדון, יידרש להפקיד כ-700 אלף שקלים בבקרת התקציבים לצורך ערבות.

רו"ח אלעד סלע מגיש את הצעת הכחולה

רו"ח אלעד סלע מגיש את הצעת הכחולה

10:30: עו"ד ישי מאירסדורף ממשרדו של עו"ד יונגר מבהיר כי אין קשר בין הבקשה לקבלת ניהול תקין לבין המכרז והוא צפוי להינעל בכל מקרה היום בשעה 16:00 כמתוכנן.

08:30: ביום שישי הגיש עו"ד יונגר לבית המשפט בקשה להורות לרשם העמותות לספק לקבוצה אישור ניהול תקין לשנת 2019. במידה ולא תתקבל הבקשה, טוען המנהל המיוחד כי ייתכן ולא יוכל לשלם את משכורות חודש ינואר לעובדים, כאשר הבקשה מהווה מבחינתו "ניסיון אחרון למנוע את הפסקת פעילות הקבוצה". לידיעה המלאה לחצו כאן.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מוישה

    לא סומך על יונגר
    הוא עדיין יכול לבקש הארכה של שבוע
    בטענה שמישהו בדרך ולא הספיק מכל מיני סיבות

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    זכינו במיכרז. אבל עדיין לא בקבוצה.מקווים מאוד שהשופטת תיבדוק בייסדיות.את הבטוחות ואת הכספים. של הזוכים במיכרז.זה עמותה שיוכלה גם ללכת לפרוק ברגע שחברים יפסיקו להיות חברים. ויפסיקו להזרים כספים. הריי ידוע שזה בור ללא תחתית. חוינו את זה עים כול מיניי חפרים שבאו לעשות סיבוב על הקבוצה. כחולה שלא תגיעו למצב שתמשקנו את הבתים שלכם.ועוד יותר גרוע.שנצה עוד פעם לפרוק.אני מקווה מאוד.שייש לכם אייזה מיליונר שיישלם את הכספים. אים לא .תוציאו. את הבתים שלכם למיכרז.שווה חושבים.בהצלחה לכולנו

  3. כחול ותיק מבין דברים

    שמחה דעי'דה..מיכרז.אני חושב.אים חשבתם טוב.אים יש מיליונר. מאכרכם.זה טוב מאוד.אים לא.אז תוציאו למיכרז את הבתים שלכם. על מה אתם מיסתמכים. על חברים בעמותה.חשבתם על תסריט. שכולם עוזבים. וזה מציאותי.נקווה שהכנתם שעוריי בית.

  4. כחולים וותיקים

    מר יונגר.תיבדוק את ההצעת הכחולה. טוב.טוב.שלא ניפול לפרוק שלישי.וסופי.סומכים עלך.דיי שבענו מרורים.מיגורמים שהיתלהבו. ועשו עלנו סיבוב.

  5. טוני

    מזל טוב לכחולה שתדעו שהחזיק קבוצה צריך כסף עם 800 אוהדים לא תישרדו בליגה צריכים לגייס אנשי עסקים ומהיר מאחל לכם בהצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר