גיא לוזון עם הצוות באימון הבכורה
גיא לוזון עם הצוות באימון הבכורה

"אלישע מבין גדול בכדורגל אבל לא היה אכפת לו מדברים כמו קצב באימון, לגיא זה חשוב"

המאמן החל את הקדנציה המחודשת שלו במכבי עם אימון בכורה ביום שלישי, השחקנים כבר שמים לב לשינוי. סולי צמח, שמכיר מצוין את לוזון, בטוח: "הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות הוא מאמן מבית"

פורסם בתאריך: 23.1.19 16:29

עידן המחודש של גיא לוזון במכבי פתח תקוה החל באימון הבכורה אתמול (שלישי) והיה שונה בתכלית מאלו של קודמיו בתפקיד. קצב גבוה, כוח, תנועה, יציבות, הנעת כדור בסגנונות מגוונים ואפילו צירוף תזונאית קבועה. "גיא אמר לנו שאין לנו זמן להרגיש מסכנים ולרחם על עצמנו", סיפר אחד השחקנים. "אנחנו צריכים להיות מקצוענים ולהתחיל להביא תוצאות". השיח בקרב השחקנים הוא שבקבוצות אחרות בהן עבד לאחרונה לא נתנו לו לבוא לידי ביטוי עד הסוף, ואילו במכבי יקבל יד חופשית לעשות ככל העולה על רוחו. "אלישע מבין גדול בכדורגל אבל לא היה אכפת לו מדברים כמו קצב באימון", העידו שחקנים. "לגיא זה חשוב, הוא צועק כל האימון ודורש כל הזמן שניתן את כל כולנו".

גם שחקנים שאימן לוזון בעבר הרחוק בטוחים שהוא בדיוק מה שמכבי צריכה כדי לצאת מהמשבר. "גיא לוזון שינה לחלוטין את פניה של מכבי פתח תקוה, כי עד שהגיע היא הייתה עוד קבוצה, כמו רעננה מבלי לפגוע בה ושאר הקבוצות הקטנות", אומר קשר העבר של הקבוצה, סולי צמח, שמשחק כיום בהפועל מחנה יהודה מליגה א' דרום. "איתו מכבי הגיעה לגביע אופ"א, סיימה במקום השני וכמעט לא הפסידה במשחקי דרבי. פעם אחרי תיקו בדרבי במכבי היו הולכים לארוחה, איתו כשעשינו תיקו בכינו איך לא ניצחנו".

"גיא בתקופה לא טובה ומאמן נמדד רק בתוצאות", מוסיף צמח. "אבל הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות למכבי הוא מאמן מבית שמכיר את המועדון ויכול להוציא את העגלה מהבוץ. גיא איש כדורגל מובהק ומיד מגיע עם אנרגיות, הוא לא מפחד משום דבר וזה אתגר לא פשוט לקבל את מכבי במצב שלה. אני מאמין בו וחושב שהצעד היה מתבקש. יש בקבוצה המון ילדים מוכשרים, אבל הם עדיין ילדים. השחקנים עם הניסיון צריכים לקחת את המושכות וזה יהיה חלק מהעבודה של גיא. אני לא מאמין שהקבוצה תרד ליגה".

הקשר הקמרוני פרנק במבוק, שצורף במקומו של רומאריו פירס וחתם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת, ערך אימון בכורה בשלישי. במבוק בן ה-23 שיתף בעבר פעולה עם ז'איר אמאדור ממכבי תל אביב בהואסקה הספרדית ועבר גם בספרטה רוטרדם ההולנדית. למכבי הגיע בהעברה חופשית מקורדובה מתחתית ליגת המשנה בספרד, בה רשם העונה שבע הופעות. הבלם עומר דנינו לא התאמן בגלל רגישות בקרסול, אבל צפוי להיות כשיר למשחק התחתית הקריטי מול בני סכנין (ראשון, דוחא, 19:00) בו תנסה לקטוע רצף של ארבעה הפסדים רצופים ותשעה משחקי ליגה ללא ניצחון. "אין מה לחושב יותר מדי, זה קרב תחתית ומלחמת עולם", סיכם שחקן בקבוצה. "כל אחד צריך לבוא ולתת 200 אחוז כדי לנצח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה זה מומחה גדול בכדורגל ? איפה הוא למד שהוא נהיה מומחה באוניברסיטה בבית שאן מספיק אני אפילו לא יודע איך הוא מדבר עם השקנים הזרים אליפות עם מכבי חיפה גם אחד הסדרנים שלהם היה לוקח עם השחקנים שהיו לו לראייה בבאר שבע הוא נופנף ואחרי עונה ברק בכר מאמן לא צוקר לקח אליפות משמע תמה דרכו בכדורגל הישראלי אולי בליגה לאומית הוא יכול לאמן

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר