מכבי מול סכנין
מכבי מול סכנין

היי גיא: 0:1 חשוב למכבי פתח תקוה על סכנין בבכורה של לוזון

הקאמבק של המאמן הסתיים בניצחון חשוב בקרב התחתית, בזכות שער של תאי בריבו, שקטע רצף של תשעה משחקים רצופים ללא ניצחון. הפער מהקו האדום עלה לשש נקודות

פורסם בתאריך: 27.1.19 20:57

העידן המחודש של גיא לוזון במכבי פתח תקוה נפתח הערב (ראשון) ברגל ימין עם ניצחון 0:1 קטן-גדול בקרב התחתית מול בני סכנין. לוזון ביצע שני שינויים משמעותיים בהרכב כשהציב בין הקורות את צחי גיגי והשיב להרכב את יובל שבתאי שלא היה בתכניות של אלישע לוי וישב תקופה ארוכה ביציע. מאמנה החדש של סכנין, גיורגי דרסליה, טרם עבר בבקרה התקציבית וישב ביציע, כשעל הקווים עמד מאמן הכושר חואן קרלוס.

המחצית הראשונה הייתה חלשה מצד שתי הקבוצות והסתכמה בניסיון שטוח של שלומי אזולאי לידיו של גיגי ובעיטה של עיסא סיסוקו מעל השער. מכבי השתפרה במחצית השנייה, במהלכה ערכו הופעות בכורה קשרי הרכש פרנק במבוק וארמנדו קופר. בדקה ה-51 היא גם כבשה מנגיחה של תומאש סיבוק, אבל השער נפסל בצדק בגלל נבדל.

בדקה ה-65 זה כבר נכנס באישור השופט. קרן נפלאה של גידי קאניוק מצאה את הראש של תאי באריבו שנגח מ-5 מ' לרשת את שער הניצחון. אוסאמה חלאילה כמעט חילק את הנקודות ארבע דקות לסיום, אבל נגח מקרוב לחד הקורה. מנגד, קופר יכול היה לחגוג שער בכורה, אבל סחט הצלה גדולה ממחמוד קנדיל. מכבי עלתה ל-21 נקודות ופתחה פער משמעותי של 6 נקודות מסכנין ואשדוד שמתחת לקו האדום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר