עו"ד יצחק יונגר
עו"ד יצחק יונגר

השופטת הורתה לעירייה להעביר 225 אלף שקלים להפועל פתח תקוה, העירייה הוציאה צו עיכוב ביצוע

העימות המשפטי בין עו"ד יצחק יונגר לבין עיריית פתח תקוה נמשך. אחרי שבשבוע שעבר פסקה השופטת לטובת המנהל המיוחד, קיבלה העירייה צו עיכוב ביצוע מבית המשפט העליון

פורסם בתאריך: 28.1.19 13:27

העימות המשפטי בין הפועל לעיריית פתח תקוה מסרב להיגמר. בשבוע שעבר החליטה שופטת בית המשפט המחוזי, עירית וינברג נוטוביץ', כי על העירייה להעביר תוך חמישה ימים לקבוצה את 225 אלף השקלים אותם קיזזה מההקצבה להפועל עקב חובות עבר, אך אתמול (ראשון) ביקשה העירייה וקיבלה צו עיכוב ביצוע מבית המשפט העליון, עד להחלטה אחרת.

בהחלטת השופטת דפנה ברק ארז, נכתב כי על עו"ד יונגר וכונס הנכסים הרשמי לספק תשובה עד ליום חמישי הקרוב. "במכלול הנסיבות, ובפרט בשים לב למועד פקיעת עיכוב הביצוע שניתן על ידי בית המשפט המחוזי, אני מורה על מתן צו ארעי לפיו פסק דינו של בית המשפט המחוזי יעוכב עד למתן החלטה אחרת", נכתב בהחלטת השופטת.

כידוע, בתקציבה המצומצם של הפועל אותם 225 אלף השקלים מהווים סכום משמעותי, שעשוי לעזור מאוד לקבוצה בחודשים שנותרו עד לסיום העונה. בהחלטה של השופטת וינברג נוטוביץ בבית המשפט המחוזי, שניתנה ביום שלישי שעבר, נכתב: "ההתחייבות שניתנה על ידי העירייה גרמה לצדדים שלישיים להסתמך עליה. לו רצתה העירייה להעמיד לרשות הקבוצה תקציב של 525,0000 שקלים בלבד, היה עליה לציין זאת במפורש, על מנת שכל הצדדים המעורבים יכלכלו את צעדיהם בהתאם".

בהמשך תקפה השופטת את התנהלות העירייה: "התנהגות העירייה נגועה בחוסר תום לב, מקום בו מחד, הלכה כברת דרך לקראת הקבוצה כשהסכימה לדון בבקשת המפרק הזמני, אך מאידך, התחייבה למתן התמיכה ולא הביאה לידיעת הנוגעים בדבר כי בכוונתה לקזז סכום משמעותי מהסכום שהתחייבה להעניק לקבוצה. הקבוצה הינה קבוצה עירונית ולעירייה אינטרס מובהק לאשר התמיכה כדי למנוע מהקבוצה לרדת ליגה. מקובלים על דברי המפרק לפיהם הוא רק 'אורח', המנהל את ענייני הקבוצה במסגרת הליך משפטי לזמן קבוצה, בעוד העירייה היא בעלת האינטרס הגדול ביותר לאפשר את המשך פעילות הקבוצה לטובת רבים מתושבי העיר, שהינם אוהדיה. אני נעתרת לבקשה ומורה לעירייה להעביר סך של 225 אלף שקלים למנהל המיוחד תוך 7 ימים מהיום, בצירוף הפרשי ריבית והצמדה כדין מהמועד שנקבע לתשלום ועד למועד התשלום בפועל. כמו כן, העיירייה תישא בהוצאת הבקשה בסך 15 אלף שקלים לקופת הפירוק ובסך 5000 שקלים לכנ"ר".

החלטת השופטת וינברג-נוטוביץ

צו עיכוב הביצוע

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר