אופיר מזרחי עם אבי לוזון. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה
אופיר מזרחי עם אבי לוזון. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה

אופיר מזרחי חתם במכבי פתח תקוה עד לסיום העונה

החלוץ של מכבי חיפה מצטרף לסגל של גיא לוזון. שביעות רצון מיכולתם של קשרי הרכש פרנק במבוק וארמנדו קופר, כמו גם מיובל שבתאי

פורסם בתאריך: 29.1.19 18:05

מכבי פתח תקוה רשמה היום (שלישי) חיזוק משמעותי, עם צירופו של חלוץ מכבי חיפה, אופיר מזרחי. החלוץ בן ה-25 גדל בהפועל קריית שמונה, במדיה כבש 24 שערים בקבוצת הבוגרים, עד שעבר ללוגאנו השוויצרית. בשנתיים וחצי האחרונות שיחקה במכבי חיפה במדיה כבש השחקן שישה שערים ב-21 הופעות בלבד.

"תרימו את הראש ותשמחו היום, אבל ממחר כבר צריך להתחיל להתכונן לרעננה", אמר גיא לוזון לשחקניו בסיום הניצחון על בני סכנין בראשון. "עשיתם ניצחון טוב, כולם עבדו כמו שצריך וממשיכים הלאה". עם זאת, שחקנים בקבוצה מתקשים לעכל את דרך העבודה האגרסיבית משהו של המאמן החדש. "גיא הגיע עם דעות קדומות, הוא דיקטטור. לא מדבר הרבה, לא צוחק ולא מתחבר אלינו יותר מדי. עושים את העבודה והולכים הביתה", אמר אחד מהם. "אנחנו מבינים את זה וצריכים ליישר קו. עכשיו כולם עובדים כמו חמורים ורצים כמו עכברים. חשוב שניצחנו את סכנין, אבל זו קבוצה על הפנים. צריך לראות מה יהיה מול קבוצות חזקות יותר".

בקבוצה הביעו שביעות רצון מקשרי הרכש פרנק במבוק וארמנדו קופר, ששולבו כמחליפים והציגו יכולת טובה, כמו גם מיובל שבתאי שפתח לאחר תשעה חודשי היעדרות והוסיף יצירתיות בחלק הקדמי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר