מכבי פתח תקוה מול הפועל רעננה
מכבי פתח תקוה מול הפועל רעננה

עדיין בסכנה: 1:1 למכבי פתח תקוה מול הפועל רעננה

עיסא סיסוקו העלה את השחקנים של גיא לוזון ליתרון, אך יוג'ין אנסה כפה חלוקת נקודות צודקת. ביום שלישי: המשחק הראשון במסגרת רבע גמר גביע המדינה

פורסם בתאריך: 2.2.19 17:50

1,500 צופים, רובם ילדים מבתי הספר בעיר וממחלקת הנוער של המועדון, הגיעו וסיפקו אווירה צבעונית היום (שבת), בתקווה לראות את מכבי רושמת ניצחון שני ברציפות. בפועל השחקנים של גיא לוזון הציגו משחק בינוני וסיימו ב-1:1 מאכזב מול הפועל רעננה.

הקהל של מכבי מול רעננה

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של האורחים, כאשר בדקה בדקה התשיעית יוג'ין אנסה נגד מזווית קשה כדור קשתי למשקוף של צחי גיגי. החלוץ שוב היה קרוב לכבוש בדקה ה-20, כאשר נותר לבד אך נגח מחמישה מטרים ליד הקורה. בניגוד מוחלט למהלך המשחק, מכבי עלתה ליתרון בדקה ה-44. עיסא סיסוקו המצוין בעט כדור חזק, מ-20 מטרים אלכסונית, אסף צור הגיב מאוחר, 0:1 מכבי.

עם תחילת המחצית השנייה ערך הרכש אופיר מזרחי הופעת בכורה במקום יובל שבתאי. בדקה ה-47 תאי בריבו פרץ טוב ואיים על השער, צור עצר. מכבי המשיכה לסכן את השער ובדקה ה-55 לידור כהן הגביה, מזרחי המשיך מהאוויר, אך צור הדף. בדקה ה-69 הגיע השיוויון. בן והבה נגח לעברו של אנסה, שמקרוב בעט לרשת הגבוהה, 1:1.

בדקה ה-88 קרן של גידי קאניוק הגיע לראש של תומאש סיבוק, שנגח מקרוב אבל צור עצר ושמר על הנקודה של קבוצתו. ביום שלישי (21:00, נתניה) תתארח מכבי אצל מכבי נתניה למשחק הראשון במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. איציק

    למה אתם מנסים כל הזמן לגמד את כמות הקהל להערכתי היו לפחות 3000 צופים נכון היו הרבה ילדי בית ספר וזו יוזמה מבורכת אבל תלמדו לפרגן יש למכבי פת מחלקת נוער מפוארת אתם כל הזמן יודעים רק לפרגן לשכנה אזיאלה צאו מהסרט

  2. בפת יש רק מכבי

    למה??? כי נותנים לאוהד הפועל לרשום על מכבי זה למה.

    לך תתעסק בהפועל המתפרקת שלך

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר