בנצי סאו. צילום: מוטי מילרוד
בנצי סאו. צילום: מוטי מילרוד

מהמשטרה לדירקטוריון הפועל פתח תקוה? נציגי הכחולה ייפגשו הערב עם בנצי סאו

נציגי עמותת האוהדים ייפגשו עם מ"מ המפכ"ל לשעבר במטרה לבחון אפשרות כי ישתלב בהנהלת הקבוצה תחת בעלותם. בעמותה טוענים כי הפגישה לא נועדה בכדי להציע לו מקום בדירקטוריון. "אשמח מאוד להעמיד את כל מה שיש ברשותי כדי לעזור להצלחת המועדון", הגיב סאו

פורסם בתאריך: 4.2.19 12:52

יממה לאחר שהתבשרו כי הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל ביקשה השלמות נוספות לפני העברת הבעלות בהפועל לידיהם, ייפגשו הערב (שני) נציגי עמותת הכחולה עם אוהד הקבוצה, ניצב בדימוס בנצי סאו, במטרה לבדוק איתו אפשרות שישמש כאחד מחברי הדירקטוריון של המועדון, לאחר שהפועל תעבור לבעלות עמותת האוהדים.

סאו, ששימש בעבר בין היתר כמ"מ המפכ"ל, מפקד מחוז תל אביב ומפקד מחוז מרכז של המשטרה, ייפגש הערב בביתו של אחד מאוהדי הקבוצה, שתיווך במהלך, יחד עם מספר נציגים של עמותת הכחולה, לפגישה ראשונה בין הצדדים. בכחולה בחרו לציין כי "יו"ר הוועד המנהל, דרור שי, ייפגש עם סאו לא כדי להציע לו מקום בדירקטוריון, אלא כפגישת היכרות עם מי שלטענתו יכול לסייע לעמותה בדרכים רבות. היחידים שנפגשים עם מועמדים בנוגע לאיתור דירקטוריון הם הוועדה המיועדת לכך בעמותה".

סאו מצידו, הגיב לדברים: "עוד מוקדם, יש תהליך מסודר בו ניפגש ואני מניח שיהיו מספר מועמדים שיציגו את המועמדות שלהם וייבחנו אותם. אני לא אוהב לרתום את העגלה לפני הסוסים, זו החלטה שלהם ולא שלי. אני אשמע אותם והם יישמעו אותי. אני מניח שכל מי שייקח על עצמו את האחריות הכבדה הזאת, מבין שזה לא תפקיד של מה בכך, צריך לתרום ממיטב היכולות וכמובן גם הקשרים העסקיים, לפנות לאנשים, לייצג את הרעיון בצורה מסודרת, נכונה ומשכנעת, בצורה כזו שתשכנע אנשים להשקיע במיזם הזה".

עוד הוסיף סאו: "יש מעט מאוד אנשי עסקים שרוצים להתקרב לכדורגל הישראלי, וצריך להציג פה משהו שהוא הרבה מעבר לתרומה לקבוצת כדורגל, יש פה תרומה לרעיון הרבה יותר רחב. היות ובניסיוני ניהלתי מערכות מאוד מורכבות, רגישות וציבוריות שיש בהן אלמנטים של תקציב, קהילה, מחויבות ציבורית ושירות לציבור, אני מניח שהניסיון הזה יעמוד לרשות העמותה ואם הם ירצו לעשות בכך שימוש אני אשמח מאוד להעמיד את כל מה שיש ברשותי כדי לעזור להצלחת המועדון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. רונן

    כל הכבוד למיצטרפים הניכבדים ובעלי תפקיד שבאו לסייע לקבוצתנו הייקרה האימפריה הפועל פתח תקוה

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי(פלוגת הסדרן)

    בנצי סאו.אוהד בנשמה.כול הכבוד

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר