פגישת חברי הכחולה
פגישת חברי הכחולה

סאו, אולנסקי וצימר נפגשו עם נציגי הכחולה: "הייתה פגישה חיובית מאוד"

עמותת האוהדים דנה עם השלושה, שנחשבים מועמדים לדירקטוריון, בתכניות העתידיות של המועדון. "שמחים להיפגש עם כל קבוצת אוהדים ו/או אנשי עסקים שמעוניינים להכיר יותר מקרוב את הכחולה", אמרו בכחולה

פורסם בתאריך: 5.2.19 10:52

נציגי עמותת הכחולה, שצפויה לקבל בקרוב באופן רשמי את הבעלות על הפועל, נפגשו אתמול (שני) עם מ"מ מפכ"ל המשטרה לשעבר ואוהד הקבוצה, בנצי סאו ודנו איתו באפשרות שישתלב במועדון תחת הבעלות החדשה. בפגישה, שהתקיימה בביתו של האוהד ליאור רובין, קרוב משפחתו של סאו, נכחו נציגי הכחולה, בהם חברי הוועד המנהל – דרור שי, דוד כהן וחזי בן עמי, כמו גם האוהדים שמוליק אולנסקי ועמית צימר.

בפגישה לא עלה באופן רשמי נושא השתלבותם של סאו, אולנסקי וצימר בדירקטוריון המועדון, אך השלושה נחשבים למועמדים לתפקיד, כאשר הוועדה האחראית על כך בכחולה צפויה לראיין בקרוב את המועמדים באופן רשמי. "הייתה פגישה חיובית מאוד, כל צד הציג את עצמו ואת השקפת עולמו, נקווה שהדברים יובילו לשיתוף פעולה", אמר גורם שנכח בפגישה. "אנחנו שמחים להיפגש עם כל קבוצת אוהדים ו/או אנשי עסקים שמעוניינים להכיר יותר מקרוב את הכחולה ולהבין כיצד פועלת העמותה ואיך החזון מתורגם הלכה למעשה", אמרו בכחולה.

עוד הוסיפו בעמותת האוהדים: "היה שיח פורה על יחסי הגומלין בין המועדון לעמותה. בנוגע לכך שיש צורך בגיוס משקיעים וספונסרים, הנגשת היציעים למשפחות, הירתמות העירייה לעזרת הקבוצה ולשיפור מידי של מתחם סירקין. הצורך בבניית בית להפועל, פעילות למען הקהילה וחיבורה בחזרה לקבוצה. אנחנו שמחים שאנשים מביעים נכונות להיכנס בהתנדבות לוועדת נציגים לתאגידים אחרים, מה שמכונה 'דירקטוריון' (ללא שכר, רק החזר הוצאות חודשיות של כ-1000 ש"ח לחודש). מחמם את הלב לראות אנשים שמוכנים לתרום לקהילה שממנה צמחו ו/או שיש להם זיקה אליה. יחד עם זאת, בפגישה לא נדונו שמות ספציפיים אשר יכנסו לוועדת הנציגים לתאגידים אחרים ("דירקטוריון")".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר