קבוצת הנוער של מכבי מול מכבי ת"א
קבוצת הנוער של מכבי מול מכבי ת"א

קרב האליפות נפתח: קבוצת הנוער של מכבי פ"ת הפסידה למכבי ת"א במשחק העונה

השחקנים של תמיר ונאור לוזון הפסידו 3:1 למכבי תל אביב, הפער בין הקבוצות הצטמק לנקודה אחת בלבד. מאוונידה השווה זמנית

פורסם בתאריך: 9.2.19 14:07

מאבק האליפות בליגת העל לנוער נפתח לחלוטין בעקבות משחק העונה, בו גברה היום (שבת) השנייה מכבי תל אביב 1:3 על המוליכה מכבי פתח תקוה וצימקה את הפער ביניהן לנקודה אחת בלבד. היה זה הפסד חוץ ראשון העונה למלאבסים לאחר תשעה ניצחונות רצופים.

הצהובים לחצו מהפתיחה אבל יכולת נהדרת בין הקורות של דור חברון שמרה על תוצאה מאופסת עד הדקה ה-27. מבצע אישי של אייל חן הסתיים בבישול לאדוארדו גררו שהמשיך פנימה, 0:1. מכבי פתח תקוה חזרה משום מקום בדקה ה-35, כשהחלוץ הזמבי עמנואל מאווינדה דחק מתוך הערבובייה לרשת, 1:1 בהפסקה.

במחצית השנייה תרגמה מכבי תל אביב את יתרונה האיכותי גם לשערים. פעולה נהדרת של מופלח שלאעטה עם העקב הסתיימה בכדור רוחב אותו דחק גררו מקרוב כדי להשלים צמד ולהחזיר לקבוצתו את היתרון, 1:2. מתפרצת מרשימה סגרה סיפור בדקה ה-67, בסיומה גמל גררו בבישול לחן, כשחברון רק מלטף את הכדור בדרך לרשת, 1:3. אור בלוריאן עוד נגח לקורה עם סיום תוספת הזמן, אבל לא יותר.

המאמן תמיר לוזון: "מאכזב. אני שונא להפסיד ולא משנה אם זה אליפות או ירידת ליגה. כולם מדברים על אליפות והלחץ חלחל לשחקנים, אבל אנחנו לא מתעסקים בזה". השחקן טבע בארט השתולל לאחר שהוחלף ובעט בחפצים באיזור הספסל. "אנחנו יכולים להבין תסכול של כל שחקן שיוצא כי כולם רוצים להישאר ולשחק", התייחס למקרה תמיר לוזון. "הוא התעצבן כי היה לו משחק לא טוב, קורה. נטפל בזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר