האבנים שהושלכו לכיוון היציע. צילום: לירון סובול
האבנים שהושלכו לכיוון היציע. צילום: לירון סובול

תקרית יידוי האבנים ברמלה: שלושה נערים ובגיר הורחקו ל-30 ימים מהמגרשים

שלושת הנערים, בני 16-17 ובגיר בן 24, הובאו הערב לדיון בהארכת מעצרם, בסיומו שוחררו לביתם. אוהד של הפועל עוכב ושוחרר, אחר יגיע לחקירה בבוקר. גרינברג: "מחזק את אוהדי הקבוצה ואת ההנהלה"

פורסם בתאריך: 9.2.19 17:23

האירוע החמור במהלך המשחק בין בית"ר תל אביב רמלה להפועל פתח תקוה אתמול (שישי) ממשיך לעורר הדים. משטרת מחוז שפלה הודיעה היום כי ארבעה חשודים ביידוי האבנים לעבר אוהדי הפועל נעצרו היום. על פי הודעת המשטרה, שלושה מהעצורים הם בני 16-17, תושבי רמלה כאשר עצור נוסף הוא בגיר בן 24. בערב פרסמה המשטרה הודעה כי הארבעה שוחררו לביתם תמורת ערבות כספית, כאשר הם הורחקו ל-30 ימים מהמגרשים. עוד קודם עוכב גם אוהד של הפועל, ששוחרר כעבור שלוש שעות, כאשר אוהד נוסף הוזמן לחקירה מחר בבוקר בתחנת המשטרה ברמלה.

מהמשטרה נמסר הערב: "בתום הדיון שנערך הערב בעניינם בבימ"ש השלום בראשל"צ, שוחררו החשודים, שלושה קטינים (16-17) ובגיר (24) תושבי רמלה, בתנאים מגבילים ובניהם הרחקה מהמגרשים למשך 30 ימים והפקדת ערבות כספית. החקירה נמשכת". עוד קודם לכן מסרו במשטרה: "משטרת ישראל עצרה ארבעה חשודים במעורבות בהפרת הסדר וידויי האבנים, אתמול במסגרת משחק הכדורגל בליגה הלאומית בין בית"ר ת"א/רמלה להפועל פ"ת, באצטדיון ברמלה", נמסר בהודעת המשטרה". החשודים (בני 16-17) תושבי רמלה, נעצרו לחקירה והערב הם יובאו לדיון בעניינם בבימ"ש השלום בראשל"צ. משטרת ישראל פועלת בנחישות כנגד האלימות והפרת הסדר במגרשי הספורט ומחוצה להם".

כזכור, בדקה ה-83 של המשחק אמש החלו מספר נערים, שעודדו את הקבוצה המקומית קודם לכן, ליידות מחוץ למגרש אבנים גדולות, כיסאות וחפצים נוספים לעבר 500 אוהדי הפועל, חלקם הגדול נשים וילדים. האוהדים נסו על נפשם לתוך המגרש בניסיון להימנע מפגיעות, כאשר מספר דקות לאחר מכן הודיע השופט על סיום המשחק.

האוהד יואל נבט, שספג אבן בלחיו

ראש העיר, רמי גרינברג, פרסם בצאת השבת פוסט בנושא: "הצטערתי לשמוע בצאת השבת על אירועי האלימות במשחק של הפועל פ"ת מול בית"ר ת"א-רמלה. מצער מאד שאירוע חריג זה התרחש בנוכחות קטינים והוריהם שהגיעו לבילוי משותף ובמקום חוויה חיובית, מצאו עצמם בלב אירוע אלים שגרם לפחד ולחרדה.  בטיחות וביטחון אוהדים ושחקנים במהלך משחק כדורגל הוא נושא מרכזי וחשוב. אני בטוח שמשטרת ישראל תמצה את הדין עם האשמים באירוע וההתאחדות לכדורגל תבחן את המקרה וכל זאת למניעת הישנות המקרה. ספורט בכלל וכדורגל בפרט הם מסורת חיובית עם דוגמא אישית למחויבות, השקעה, מאמץ ושאיפה למצוינות ולחוויה הזו, הצופים והאוהדים ממתינים בכל שבוע. אני מקווה שכזו תמשיך להיות החוויה עבור כולנו. אני מחזק את אוהדי הפועל פתח תקוה ואת הנהלת הקבוצה ואני עומד לרשותכם בכל דבר ועניין".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר