מכבי מול קריית שמונה
מכבי מול קריית שמונה

משנה מאמן, משנה מזל: 0:2 למכבי פתח תקוה בחוץ על קריית שמונה

גיא לוזון המשיך ברצף החיובי מאז הגעתו כשחזר עם שלוש נקודות סופר חשובות מהצפון. קופר כבש שער בכורה, לידור כהן הוסיף מפנדל שלא היה והחמיץ כדור עונשין נוסף בתוספת הזמן

פורסם בתאריך: 9.2.19 19:57

מכבי פתח תקוה הייתה רחוקה מלהרשים הערב (שבת) בקריית שמונה, אבל מה שיזכרו הן שלוש הנקודות החשובות במאבקי התחתית והניצחון 0:2, השני בעידן המחודש של גיא לוזון. יואל אבוחצירה יכול היה לגרום למשחק להתפתח אחרת לחלוטין, אבל בעט מ-5 מ' למשקוף בחלוף חמש דקות. בדקה התשיעית כבשה האורחת, כשהגנת קריית שמונה הרחיקה ברשלנות לרגלי ארמנדו קופר, שחגג שער בכורה עם טיל מ-20 מ' לקורה ופנימה, 0:1.

בדקה ה-30 איאד אבו עביד הצמיד יד לגוף מול הכדור שבעט תומאס סיבוק, אבל זיו אדלר הצביע על הנקודה הלבנה ולידור כהן הכפיל את היתרון בפנדל, 0:2. במחצית השנייה מכבי חיפשה בעיקר להעביר את הזמן, וצחי גיגי מנע לחצים מיותרים כשהדף נגיחה מסוכנת של מוחמד שכר. בתוספת הזמן קיבלה האורחת הזדמנות להפוך את הניצחון לתבוסה, כשאלי אלבז נתפס ברחבה על ידי וובה בראון, שהורחק.

לידור כהן כבר התכונן לחגוג צמד, אבל שלח פנדל רשלני מחוץ למסגרת והותיר את התוצאה בעינה – הפסד ראשון לקריית שמונה תחת תומר קשטן. בעקבות הניצחון התרחקה מכבי עוד יותר מהקו האדום כשעלתה ל-25 נקודות, שבע יותר ממ.ס אשדוד שניצחה היום. ביום ראשון הבא תארח הקבוצה את מכבי נתניה במסגרת הליגה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר