מוחמד סרסור. צילום: זאב שטרן
מוחמד סרסור. צילום: זאב שטרן

ברטקוב עשוי להכלל לראשונה בסגל מכבי פ"ת, סרסור צפוי להתחיל להתאמן בשבוע הבא

במכבי מקווים להמשיך את התקופה הטובה מאז הגעתו של המאמן החדש גם ביום ראשון מול מכבי נתניה. "גיא מעמיד אותנו נכון על המגרש ואנחנו פחות נאיביים", אמר שחקן בקבוצה

פורסם בתאריך: 14.2.19 11:16

למרות שהוא מצהיר בכל מקום שאילולא דודו היו"ר לא היה חוזר לאמן העונה, עושה רושם שאין מקום שמתאים יותר לגיא לוזון ממכבי פתח תקוה. ניצחון החוץ 0:2 בקריית שמונה השלים 7 נקודות מתוך 9 אפשרויות מאז שובו של הבן האובד ונראה שבליגה בה סכנין ואשדוד מסובכות עד צוואר, זה אמור להספיק לעונה נוספת בליגת העל. ארבעה מחזורים לתום העונה הסדירה מדורגת מכבי עשירית עם 25 נקודות, כשהפער מהקו האדום עומד על 7 נקודות. הפער מהמקום השישי והפלייאוף העליון, אגב, רק על 5.

"הקבוצה נראית יותר טוב, גיא מעמיד אותנו נכון על המגרש ואנחנו פחות נאיביים מלפני שהגיע", אמר שחקן בקבוצה. "עם זאת, עדיין אי אפשר לומר שנשארנו בליגה. יש עוד פלייאוף תחתון ושם נפגוש את כל היריבות שלנו. הפלייאוף העליון רחוק ואנחנו לא מדברים עליו כי לא נותרו הרבה משחקים".

בראשון (19:00, המושבה) תארח הקבוצה את הרביעית מכבי נתניה. "זה מבחן חשוב עבורנו לנסות ולהציג יכולת טובה מול קבוצה ברמה של פלייאוף עליון", אמר שחקן בקבוצה לקראת ההתמודדות. הבלם האוקראיני אנטון ברטקוב שלא מצוי בכושר משחק נכנס לאט לאט לעניינים, מתאמן באופן מלא עם הקבוצה ועשוי להיכלל לראשונה בסגל. הקשר האחורי מוחמד סרסור, שמחלים מניתוח במיניסקוס, צפוי להתחיל בשבוע הבא באימוני ריצה ובקבוצה הביעו אופטימיות לגבי האפשרות שישוב לשחק לקראת תחילת הפלייאוף.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר