תומאש סיבוק. צילום: זאב שטרן
תומאש סיבוק. צילום: זאב שטרן

עדיין צריכה להסתכל למטה: מכבי פ"ת הובסה 4:1 על ידי מכבי נתניה

לפני הגומלין בגביע,, גיא לוזון רשם הפסד ראשון בקדנציה המחודשת, הפער מהקו האדום ירד לארבע נקודות. דנינו כבש ראשון, אך קניקובסקי, בצ'יראי (צמד) ומלדה הפכו

פורסם בתאריך: 17.2.19 20:53

מכבי פתח תקוה הציגה הערב (ראשון) מרכז הגנה רך ונאיבי וכנראה שכחה שטרם הבטיחה עונה נוספת בליגת העל. מכבי נתניה הייתה שם כדי להפוך פיגור לתבוסה 1:4 – הפסד ראשון מאז שב גיא לוזון לקבוצה, שסיבך אותה במאבק נגד הירידה – מרחק ארבע נקודות בלבד מאשדוד שמתחת לקו האדום.

הטעות הקשה הראשונה במשחק הגיעה דווקא מצד הגנת נתניה. דני עמוס השמיט בדקה ה-17 כדור קרן פשוט של עיסא סיסוקו ועומר דנינו עט על המתנה ובעט מקרוב פנימה, 0:1. שלוש דקות אחר כך חזרה האורחת למשחק. פאטוס בצ'יראי יצא למבצע שהזכיר מאוד את שער הניצחון בגביע. צבת של ארבעה שחקנים הצליחה בקושי להוציא ממנו את הכדור, אך לא לקחה בחשבון את גבי קניקובסקי החופשי, שירה בשמאל כדור חד לרשת, 1:1.

המהפך הצהוב הושלם בדקה ה-28. שוב מרכז ההגנה הכחול חלם. טים הויבך נבלם פעם אחת אבל בצ'יראי כבש בניסיון השני ממרכז הרחבה, 1:2 בהפסקה. נתניה מיהרה לסגור את הסיפור בפתיחת המחצית השנייה. קניקובסקי בעט (51) מ-22 מ', הכדור פגע ביונס מלדה, שינה כיוון וחדר לרשת, 1:3. כאמור, גם הגנת נתניה הייתה רחוקה משיאה וטעות של ברנקו ורגוץ' (67) כמעט אפשרה למחליף תאי בריבו לחלום על קאמבק, אבל הוא פספס את המסגרת ואת הסיכוי האחרון של קבוצתו לחזור למשחק.

גם על הספסל לא בדיוק היה שקט ועשר דקות לסיום הורחק מנהל מכבי עמי פאן, בעקבות מחאות כלפי השופט שלומי בן אברהם. אם כל זה לא מספיק נחתמה שרשרת הטעויות בהשמטה אומללה של צחי גיגי בדקה ה-90. סתיו פיניש סידר בתגובה לבצ'יראי את שערו השני במשחק ואחד הקלים בקריירה. כשאלה יחסי הכוחות, קשה להאמין שמכבי תוכל לעצור את נתניה במשחק הגומלין בדרך לחצי הגמר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר