גיא לוזון. צילום: זאב שטרן
גיא לוזון. צילום: זאב שטרן

מכבי פתח תקוה מסתכלת למטה: "ההפרש מהקו האדום מלחיץ"

אחרי פתיחה טובה לקנדציה המחודשת, גיא לוזון ומכבי הובסו 4:1 על ידי נתניה ורחוקים ארבע נקודות ממקום שמוביל ללאומית. ואם זה לא מספיק, עכשיו מחכה מכבי תל אביב וגומלין בגביע מול אותה מכבי נתניה ביום רביעי

פורסם בתאריך: 20.2.19 16:57

הדיבורים על כך שגיא לוזון מצליח רק במכבי פתח תקוה היו טובים לקבוצות בחלק התחתון מסוג סכנין, רעננה וקריית שמונה, אך התחלפו מהר מאוד ביכולת דלה מול קבוצה איכותית בפלייאוף העליון. מכבי נתניה לא נתנה לפיגור להלחיץ אותה בדרך ל-1:4 גדול, שסיבך את מכבי בתחתית וודאי לא הוסיף לביטחון שחקניה לקראת הגומלין בין השתיים ברבע גמר הגביע ברביעי (המושבה, 20:45), כשנתניה כזכור צועדת ביתרון 0:1 מהמשחק הראשון.

"בעשרים הדקות הראשונות היינו טובים ואחר כך איבדנו את זה”, אמר אחד השחקנים. “נכון שסבלנו גם מחוסר מזל כשהכדור הגיע בפוקס לקניקובסקי ואחר כך גם פגע במלדה ונכנס, אבל צריך להודות שההתקפה שלנו פשוט חושך, לא הגענו למצבים וחוץ מהטעות של דני עמוס הוא לא עשה כלום. גיא אמר שהפסדנו בגלל טעויות של נאיביות שלא יקרו יותר".

כמו שמרכז ההגנה נראה, יחד עם ההשמטה האומללה בסיום של צחי גיגי שהפכה הפסד לתבוסה, הגביע הוא הדבר האחרון שצריך להטריד את המשפחה הלוחמת. שלושה מחזורים לתום העונה הסדירה ירדה הקבוצה למקום ה-12 עם 25 נקודות. אם לא די בכך, הניצחון 1:2 של אשדוד מול סכנין צימק את הפער מהקו האדום לארבע נקודות בלבד. "יש עוד הרבה משחקים והרבה נקודות בקופה", הוסיף שחקן במכבי. "כשתשאל כל שחקן אישית על פער 4 נקודות מירידה, ברור שההפרש הזה מלחיץ, אבל אנחנו משתדלים לא לחשוב על זה, לא מקרינים את זה החוצה ולא מדברים על זה בחדר ההלבשה".

עד כמה הצרות באות בצרורות? עוד לפני הגביע מחכה לקבוצה משחק קל בחוץ מול מוליכת הטבלה והאלופה שבדרך, מכבי תל אביב (שבת, נתניה, 16:00). "נצטרך לתת הכל כמו במלחמה ולקוות לטוב. אסור להגיע בגישה תבוסתנית ולהגיד תודה על תיקו, אלא לשאוף לנצח", התייחס אחד השחקנים להתמודדות. "למרות שגם תיקו תהיה תוצאה טובה, אנחנו אף פעם לא משחקים עליה. אולי דווקא אנחנו נהיה אלה שננצח את מכבי תל אביב בפעם הראשונה. גם בגביע יש לנו עדיין סיכוי ומי שלא מאמין בזה – שיפרוש". המגן השמאלי גל שיש ייעדר עקב צבירת צהובים. עודד אלקיים או נאור פסר ימלאו את מקומו. למרות שהוא עורך אימונים מלאים, הבלם אנטון ברטקוב עדיין לא נכלל בסגל מול נתניה וימתין פעם נוספת להזדמנות.

בניגוד לקבוצה הבוגרת, מי שממשיכה לנשום אוויר פסגות היא קבוצת הנוער, שהתאוששה מההפסד במשחק העונה למכבי תל אביב. בשבת הביסה הקבוצה 1:4 את מכבי נתניה. דן כדורי (3), אייל אינברום (26) ובר ארד (43, בפנדל) סגרו עניין כבר במחצית הראשונה. אור בלוריאן חתום על הרביעי דקה בתוך המחצית השנייה. בעקבות התיקו 0:0 המפתיע של הצהובים בחוץ מול קבוצת התחתית של הפועל רמת גן, צמח הפער בין השתיים לשלוש נקודות – 46 של מכבי פתח תקוה לעומת 43 של מכבי תל אביב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר