נאור פסר. צילום: זאב שטרן
נאור פסר. צילום: זאב שטרן

מכבי פ"ת הפסידה 2:0 למכבי ת"א, הפער מהקו האדום עלול לרדת לנקודה

הקבוצה של גיא לוזון רשמה הפסד שני ברציפות, אשדוד תוכל לצמצם את הפער מחר בקריית שמונה. במבוק הורחק בדקה ה-45, עטר ומיכה כבשו במחצית השנייה

פורסם בתאריך: 23.2.19 18:14

גם הילוך חמישי של מכבי תל אביב, במדים מפוספסים לזכרו של אבי כהן, מספיק כדי להכריע את מכבי פתח תקוה של העונה הנוכחית. גיא לוזון בסך הכל רצה לחזור הביתה בשלום היום (שבת) וקבוצתו אף החזיקה מעמד 76 דקות לפני שנכנעה 2:0 שהזיק עוד יותר למצבה בתחתית.

המחצית הראשונה הסתכמה ברשלנות של פרנק במבוק. בדקה ה-12 כניסה גסה בעומר אצילי זיכתה אותו בצהוב ובתוספת הזמן של המחצית ספק עבירה על צ'יקו אופואדו הספיקה לצהוב שני ואדום. האורחת, שלא רגילה לשחק מול 11 וחצי אלף צופים, כמעט עקצה בדקה ה-60 בכדור אלכסוני מתוך הרחבה של יובל שבתאי, אבל רק כמעט.

בדקה ה-76 חוסר מזל לאיתי טאקו הצעיר, כששילוב של ידו וראשו עצרו פריצה לרחבה של איתי שכטר. אלירן עטר דייק בפנדל, 0:1. דקה לסיום הגיע הקינוח של דור מיכה, שקיבל כדור על קו ה-16, הטעה את שבתאי בימין ושלח בשמאל כדור שטוח לפינה של צחי גיגי, 0:2 בסיום. מכבי תסיים גם את המחזור הזה במקום ה-12, כאשר מ.ס אשדוד תנסה לצמק את הפער בין הקבוצות, שעומד כעת על ארבע נקודות, במשחק החוץ מחר מול קריית שמונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר