אמנון סטרשנוב. צילום: דודו בכר
אמנון סטרשנוב. צילום: דודו בכר

סטרשנוב: "עדיף להישאר בבית, אני לא הולך הרבה שנים לכדורגל", ההתאחדות: "היה במשחק לפני שבועיים"

במהלך הדיון במסגרת הערעור שהגישה הפועל על ההחלטה בעקבות אירועי רמלה, אמר נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, בתגובה לדבריו של עו"ד פרסלר לפיהם לא יביא את בתו למגרשים: "טוב מאוד, צודק"

פורסם בתאריך: 27.2.19 19:04

הדברים המעניינים שאמר היום (רביעי) השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, הפתיעו גורמים רבים בהפועל, שתהו איך ייתכן כי אדם כה בכיר במערכת המשפטית של ההתאחדות לכדורגל מתבטא כך בנוגע למצב הכדורגל הישראלי.

כזכור, במהלך הדיון שנערך היום במסגרת הערעור שהגישה הפועל על קביעת המשחק החוזר בינה לבין בית"ר תל אביב רמלה, אמר עו"ד תומר פרסלר, שייצג את הפועל, כי "אנחנו מבקשים מבית הדין שייתן פסק דין שיאפשר להורים כמוני, עם ילדה בת 8 וחצי, לחזור למגרשים. כרגע אני איתה לא חוזר". בתגובה לדברים, אמר סטרשנוב: "טוב מאוד, צודק. עדיף להישאר בבית. יש בחו"ל משחקים של ליברפול ומנצ'סטר יונייטד. אני לא הולך פה הרבה שנים לכדורגל. אני הולך רק למשחקים של נוער וילדים".

בתגובה לדברים המעניינים של סטרשנוב, מהם נשמע כי הוא נמנע מלהגיע למשחקי כדורגל בארץ עקב נושא האלימות, הגיב דובר ההתאחדות שלומי ברזל: "אני לא עוקב אחרי אמנון, אבל אני בטוח שהוא הולך רק למשחקים של הנכד שלו בהיותו סבא. הדיינים שלנו מבקשים כרטיסים ויכול להיות שהוא אישית פחות הולך למשחקים. אני יודע שלפני שבועיים הוא היה במשחק ליגת העל בחיפה, יחד עם דיינים נוספים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוישה

    לצערי סטרשנוב הפך את הדיון הרציני לדיון היתולי ברוח פורים המתקרב אז אמשיך ברוח הזו ואומר שסטרשנוב הוא המן הרשע.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר