גיל סלע. צילום: ארז גבאי
גיל סלע. צילום: ארז גבאי

הפועל פ"ת בכדורסל נשים מסיימת עונה מוצלחת: "הרבה יותר ממה שציפינו"

השחקניות של גיל סלע נפרדו מעונת 18/19 עם ניצחון נאה על רמלה שסידר לה את המקום החמישי והמכובד. במועדון מצפים לתמיכה עירונית רחבה יותר לקראת העונה הבאה

פורסם בתאריך: 18.3.19 10:45

עונת השיא של הפועל פתח תקוה בכדורסל נשים נחתמה בטעם מתוק בחמישי שעבר עם ניצחון ביתי במחזור הסיום של הפלייאוף העליון 72:76 על מחזיקת הגביע הטרייה, אליצור רמלה.

הרבע הראשון היה צמוד והסתיים ביתרון 17:19 לרמלה. רבע שני נהדר מבחינה הגנתית של המארחות עצר את רמלה על 10 נקודות בלבד ובהפסקה 29:34 לפתח תקוה. האורחת נגסה בהפרש ברבע השלישי אבל חמש נקודות רצופות של שהד עבוד הקפיצו את הפועל ליתרון דו ספרתי בתחילת הרבע האחרון. רמלה חזרה עד מינוס שתי נקודות בלבד בדקה האחרונה, אבל בסיום חגגו השחקניות של המאמן גיל סלע את הניצחון היוקרתי.

לא פחות משלוש שחקניות – צליל וטורי והזריות קאדיג'ה קייב ואלכסיס פיטרסון קלעו 18 נק' כ"א, כאשר האחרונה השלימה דאבל דאבל עם 12 ריב'. מוניק ריד (11 נק'), ארון צימרמן (6) ושהד עבוד (5) קלעו גם הן למנצחת. אגב, בכך גמלה הפועל לרמלה על ההפסד ברבע גמר הגביע בחודש שעבר. היה זה ניצחון הבית השמיני העונה של הפועל – שווה למאזנן של אשדוד, רמת חן ורמלה – שיחד עם אליצור חולון עלו לפיינל פור. הפועל אמנם לא תהיה שם, אבל סיימה חמישית והשוותה את מאזנה הטוב ביותר בעידן המודרני. זו גם הפעם הראשונה שהקבוצה מסיימת עונה במאזן חיובי – 13 ניצחונות לעומת 10 הפסדים ו-36 נקודות.

"ללא ספק זו העונה הכי טובה שאני זוכר של הפועל פתח תקוה. פגענו בזרות, הצלחנו לשמור על השלד הישראלי ובסופו של דבר היינו רחוקים משחק אחד מפיינל פור", אמר המאמן סלע. "ההישג גבוה הרבה יותר ממה שציפינו כי אנחנו כל הזמן מתמודדים עם קשיי תקציב לעומת קבוצות אחרות. במהלך העונה ניצחנו פעמיים את רמלה, פעמיים את רמת חן, היינו במשחקים צמודים יחסית עם אשדוד וניצחנו פעם אחת את חולון. בנוסף, ניצחנו משחקי חוץ שכמעט אף פעם הקבוצה לא ניצחה וכמובן הייתה גם השפעה גדולה לאולם 'יצחק שמיר' הביתי אחרי חמש שנים של נדודים כשאירחנו בהיכל הספורט. מעבר לזה היה חיבור טוב בין השחקניות על המגרש ומחוצה לו, הזרות נתנו את הטון, בחלק מהמשחקים הישראליות נתנו לנו את הערך המוסף והצלחנו גם לשלב פה ושם את הצעירות זוהר לופטין ותמר אנגל".

סלע צפוי להמשיך בעונה הבאה בקבוצה, כאשר בעקבות העונה המוצלחת במועדון מקווים לתמיכה עירונית רחבה יותר. העונה הייתה הפועל אחת הקבוצות בעלות התקציב הנמוך ביותר בליגת העל, כששכר השחקניות מוערך בכחצי מיליון שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר