ירין חסן אחרי הניצחון אתמול. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
ירין חסן אחרי הניצחון אתמול. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

חסן מאושר אחרי הניצחון של הפועל פ"ת: "עבורי אין שער חשוב מזה"

הבלם כבש שער בכורה העונה שסידר לכחולים שלוש נקודות חשובות: "נעשה הכל כדי להישאר בליגה כמה שיותר מהר". דניאל שוורצבוים ייעדר מול עפולה בשישי עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים

פורסם בתאריך: 19.3.19 12:25

כמות האוהדים המאסיבית שממשיכה ללוות את הפועל פתח תקוה מאז עברה רשמית לבעלות עמותת הכחולה יכולה להמשיך להתחבט בשאלה מה היה קורה אילו לקבוצה לא היו מפחיתים בתחילת העונה 11 נקודות (רמז: עמדת זינוק מצוינת לעלייה). במציאות, המאמן מסאי דגו ממשיך לעשות בית ספר לקבוצות הצמרת של הליגה הלאומית, כשהפעם הגיע תורה של נס ציונה, אבל הצפיפות הבלתי אפשרית בתחתית מותירה את הפועל באזור הסכנה עם 33 נקודות במקום ה-10, מרחק ארבע בלבד מבני לוד שמתחת לקו האדום ושלוש ממרמורק במקום המוביל למבחנים.

מצד שני, קיים עדיין סיכוי נמוך לתפוס את הכרטיס האחרון לפלייאוף העליון. בשישי (15:00, ראש הזהב) תארח הקבוצה את הפועל עפולה. ניצחון הוא כמובן בגדר חובה, כשבמקביל יקוו הכחולים למעידה ריאלית של השמינית הפועל רמת גן מול המוליכה נצרת עילית. מכן העסק מסתבך: במידה ושני התנאים יתממשו (במיוחד במידה ורמת גן תפסיד ולא תסיים בתיקו), ניצחון במחזור הסיום של העונה הסדירה בחוץ מול מרמורק צפוי להעלות את הפועל לשמונה הראשונות, שכן רמת גן תפגוש את בית"ר תל אביב רמלה ולקבוצה של דגו הפרש שערים טוב בהרבה מאשר לשתיהן. במידה ורמת גן תסיים בתיקו מול נצרת עילית והפועל תנצח את עפולה ומרמורק, תיקו במחזור האחרון בין בית"ר תל אביב רמלה לרמת גן עדיין יעלה את שתיהן לפלייאוף העליון.

שחקני הפועל חוגגים את הניצחון. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

שחקני הפועל חוגגים את הניצחון אתמול. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

מי שחתומים בראש ובראשונה על שלוש הנקודות היקרות מול נס ציונה הם השוער דודי אלון, שממשיך להציג יכולת מצוינת בין הקורות והדף נהדר את הפנדל של רז שטיין, והבלם ירין חסן, שכבש שער בכורה העונה במאני טיים ושב לחגיגות המוכרות שלו מאז עבר להפועל כשחשף את החולצה עם הכיתוב "ה' אחד ושמו אחד". "אני מאושר בשביל הקבוצה על הניצחון, כיף ששימחנו את האוהדים הנהדרים שליוו אותנו ועבורי אין שער חשוב מזה", אמר חסן. "יש בהפועל פתח תקוה העונה חומר אנושי ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות – מההנהלה, דרך הצוות ועד אחרון השחקנים –  כולנו משפחה אחת".

לגבי ההמשך, מיהר הבלם לחזור לפרופורציות. "למרות הניצחונות שלנו (שלושה ברציפות א"ב), גם שאר קבוצות התחתית מנצחות ואנחנו לא מצליחים לברוח, כך שהאופציה היחידה שלנו היא להמשיך לנצח ואסור לנו לאבד נקודות. העונה אנחנו מדברים רק על להישאר בליגה, אין שום דבר אחר ונעשה מאמץ כדי שזה יקרה כמה שיותר מהר".

הפנים כאמור כבר לקראת המשחק מול עפולה, לה 43 נקודות במקום החמישי, מרחק שלוש בלבד מהשנייה, הפועל קטמון. הקשר דניאל שוורצבוים ייעדר עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים ואת מקומו צפוי למלא עמית מזרחי. "צפוי משחק קשה, אבל אנחנו משחקים בבית לעיני הקהל שלנו ואני בטוח שהוא יעניק לנו דחיפה אדירה", אמר חסן. "ניתן את ה-100% ואני מבטיח שנעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות בראש הזהב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    הכול טוב ויפה. דודי אלון מתחיל להחזיר לנו את הנקודות. שביגללו איבדנו.במחזורים הקודמים. למי ששכח. ..שיימשיך להצליח. בישבלנו.ובשביל עצמו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר