דורון ממן
דורון ממן

הפועל מחנה יהודה מסתבכת: "אם לא ננצח את הבקעה כנראה שלא מגיע לנו להישאר"

הפועל מחנה יהודה פספסה ניצחון על כפר שלם, והמאמן דורון ממן מבין שסכנת הירידה מוחשית מתמיד: "היום המטרה היא נטו הכרטיס למבחנים"

פורסם בתאריך: 28.3.19 10:48

הפועל מחנה יהודה פספסה הזדמנות פז לשפר עמדות במסגרת מאבק ההישרדות שלה בליגה א' דרום, כשסיימה בשישי שעבר בתיקו ללא שערים מול הפועל כפר שלם. המחצית השנייה התנהלה בשליטה של מחנה שיצרה מספר הזדמנויות מצוינות, בראשן בעט תאמר אטרש לקורה מ-3 מ’ וסולי צמח החמיץ פנדל בדקה ה-90.

"חבל שלא ניצחנו, כי שלטנו במשחק ויצרנו מצבים טובים של שערים בטוחים, אבל אני מאמין בשחקנים ואנחנו ממשיכים לעבוד קשה ולהגיע דרוכים למשחקים", אמר המאמן דורון ממן. "האמת שאחרי חודש גרוע שלנו החלטתי לשנות גישה ואמרתי לשחקנים 'קחו בחשבון שירדנו ליגה, עכשיו בואו ננסה ליהנות מכדורגל בלי יותר מדי מחשבות קדימה, בלי לחץ ובלי חרב על הצוואר'. אני שמח שזה עבד ובמשחק האחרון באמת נראינו הרבה יותר טוב".

חמישה מחזורים לסיום העונה במאזנה של מחנה יהודה 17 נקודות והיא שקועה מתחת לקו האדום במקום ה-15 המוביל לליגה ב', מרחק שלוש נקודות מבקעת הירדן במקום המוביל למבחנים ושבע מהפועל אזור שנמצאת בחוף מבטחים. חשוב לציין כי מחזור אחד לתום העונה תארח הקבוצה את בקעת הירדן במשחק על כל הקופה שיחרוץ ככל הנראה את גורלה של אחת מהן, מה גם שלמחנה הפרש שערים נחות מיריבתה. עד אז צפויה לקבוצה סדרה קשה של משחקים, הראשון שבהם בשישי הקרוב בחוץ מול שמשון כפר קאסם.

"כשהיינו במקום ה-14 קיוויתי שנוכל להישאר בליגה ללא מבחנים, אבל היום המטרה היחידה היא נטו הכרטיס למבחנים, אין משהו אחר", הודה המאמן. "גם שם כמובן לא מדובר בגן של שושנים ויהיה קרב קשה, אבל לפחות נגיע אליו. אם לא ננצח את הבקעה כנראה שלא מגיע לנו להישאר, אבל הדברים עדיין ברגליים שלנו. עד אז יש משחקים קשים לשתי הקבוצות (לאחר המשחק מול שמשון כפר קאסם תארח מחנה את מכבי הרצליה ותצא למשחק חוץ מול הכוח רמת גן, הנאבקת על הכרטיס ללאומית, א"ב) ואני מקווה מאוד שנגיע למשחק עם הבקעה כשהוא תלוי בנו ובמידה וננצח נחלוף על פניה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אייל

    ממן , מה דעתך ללכת ולאמן קבוצת כדורעף ?? רק אל תשכח לקחת איתך את שלומי , אתם מבינים בכדורגל כמו שאני מבין צ'רקסית.
    יאללה שחררו אותנו…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר