שחקני ואנשי הפועל פ"ת בכדוריד אחרי הניצחון אתמול. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של הפועל פ"ת בכדוריד
שחקני ואנשי הפועל פ"ת בכדוריד אחרי הניצחון אתמול. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של הפועל פ"ת בכדוריד

הפועל פ"ת בכדוריד העפילה לפלייאוף העלייה לליגת העל: "הקבוצה הראתה אופי"

השחקנים של טל קלוז'ני סיימו במקום השלישי בליגה הלאומית, ויתמודדו בצמד משחקים מול מ.כ חולון מליגת העל. אביעד בנזימן ואבירן יוסף, ששיחקו העונה בהפועל במסגרת "הכרטיס הכפול", ישחקו דווקא במדי היריבה

פורסם בתאריך: 1.4.19 15:20

קבוצת הכדוריד של הפועל פתח תקוה העפילה לפלייאוף על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגת העל. במחזור ה-18 והאחרון בליגה הלאומית גברה הקבוצה בביתה 29:31 על הפועל חבל איילות, ניצחון שהבטיח לה את המקום השלישי בליגת המשנה עם 23 נקודות ומפגש כפול בשיטת בית חוץ עם מ.כ חולון, שסיימה במקום ה-10 בליגת העל, כך שמבחינתה מדובר במאבקי הישרדות. אגב, במקרה של ניצחון לכל צד יכריעו הפרשי השערים.

מועד סופי לשני המשחקים צפוי להיקבע לקראת סוף השבוע, כאשר ככל הנראה חולון תארח את המשחק הראשון ביום שני, ה-8 לאפריל ובמוצאי שבת, ה-13 בחודש, יתקיים הגומלין בפתח תקוה. מי שינסה להחזיר את הקבוצה לליגה הראשונה הוא המאמן טל קלוז'ני, שהעלה בעבר את הפועל פתח תקוה לליגת העל. אביעד בנזימן בלט בניצחון על חבל איילות עם 8 שערים והקפטן לוטן וייס הוסיף 4. אחיו של לוטן, דולב, נעדר מהמשחק בשל ניתוח במיניסקוס.

חשוב לציין ששחקני הקבוצה בנזימן ואבירן יוסף משתייכים לסגל הנבחרת הצעירה ומשחקים עם "כרטיס כפול" גם במדי חולון. בשל כך, יתמודדו השניים נגד הפועל פתח תקוה בצמד המשחקים. שחקן נוסף מהעתודה עם כרטיס כפול בהפועל הוא עידו פלח, אך העובדה שהוא משחק במקביל בהפועל ראשון לציון לא תהווה בעיה במקרה הזה.

"אני שמח שהקבוצה הראתה אופי במחזור הסיום והציגה כדוריד טוב, קבוצתי ונעים לעין. השחקנים ענו על הציפיות שלי ולא פחות חושב, גם האוהדים נהנו", אמר היו"ר צחי וייס, ששמר כהרגלו על חוש הומור בריא. "מה יהיה בהמשך? כל הבולשיט הרגיל – אנחנו מגיעים לכל משחק כדי לנצח ואחריי לצנחנים. וברצינות, חולון קבוצה טובה יותר מאיתנו עם כלים טובים יותר וכמובן זרים. אנחנו קבוצה צנועה שיודעת את מקומה במערך הכוחות, אבל נגיע לעשות את המקסימום בשני המשחקים האלה. יום טוב של השוער שלנו, אייל בראונר, ויום גרוע של השוער שלהם עשויים להטות את הכף".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר