טאקויה מוראיאמה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
טאקויה מוראיאמה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

טאקויה מוראיאמה לא ימשיך בהפועל פתח תקוה

לאחר מימוש האופציה על אמאדו סוקונה ובעקבות החלטת המועדון לשחק עם זר בגיר אחד בעונה הבאה, הודיעה הקבוצה לנציגי הקשר היפני כי חוזהו לא יוארך בשלב זה. במועדון שוקלים להשתמש במערכת GPS בעונה הבאה

פורסם בתאריך: 4.6.19 13:07

הפועל פתח תקוה ממשיכה בהכנות שלה לעונה הבאה בליגת הלאומית, כאשר בכל הנוגע לשימור השחקנים המרכזיים מהעונה שעברה, הקבוצה התבשרה אתמול (שני) על מעברו של הקשר שגיא דרור להפועל חדרה, והיום על החתימה של גל לוי בהפועל באר שבע. כמו כן, בעקבות מימוש האופציה על החלוץ אמאדו סוקונה וההחלטה לשחק עם זר אחד בגיר בעונה הבאה, הודיעו במועדון לנציגיו של הקשר היפני טאקויה מוראיאמה כי בשלב זה הוא לא ממשיך במועדון. מוראיאמה הגיע להפועל בחודש ינואר והותיר רושם טוב, אך סבל גם מבעיות בריאותיות שאילצו אותו להעדר ממספר משחקים.

כרגע מי שמתנהל עמם מו"מ לגבי העונה הבאה הם שחקני הבית, החלוץ איתי לוי והבלם ספיר יתח. לוי זכה להצעה שהוגדרה בסביבתו ככזו שלא מכבדת אותו, מה גם שבעונה שעברה הוא שיחק בהפועל בשכר זעום. בסביבתו של השחקן מקווים כי יקבל הצעה משודרגת בהמשך השבוע בתקווה כי ימשיך במועדון.

עידו הדדי, שסייע אשתקד לסקאוט דולב כביר באיתור אחר כישרונות צעירים, יצטרף העונה למערך הסקאוטינג של הפועל. בנוסף, תחל הפועל לעבוד בסיוע אתר Instat, כלי חיוני המעניק באמצעות מנוי שנתי שירותי סקאוטינג ואנליזה ומספק מגוון נתונים דוגמת החזקת כדור, מאבקי אוויר וקרקע – אם במיקוד על שחקן ספציפי או על הקבוצה כמכלול. בנוסף, בקבוצה יעשו מאמץ לרכוש גם את מערכת ה-GPS המאפשרת מעקב אחר שחקנים באימונים תוך ניטור הדופק שלהם בזמן אמת. יש לציין כי רוב הקבוצות בלאומית אינן עובדות עם הכלים הללו, כך ששימוש בהם וניתוח קבוע על ידי צוות האימון יכול להוות יתרון משמעותי להפועל בליגת המשנה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כחול מודאג

    במקום לקנות אביזרים תקנו שחקנים !!
    צחקתם על גלנט הכחולה אתם כמוהו ואולי יותר גרועים !

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כפי שהיה צפוי כל השחקנים שהיו משמעותיים השנה בורחים ושוב מתחילים מהתחלה..
    כאשר הכותרות הם מי עוזב בנתיים מאמן ו3 שחקנים משמעותיים
    ובמקומם כתחליף מאמן הימור וללא שחקני רכש..
    שוב יביאו שחקנים מליגה ג' ויגידו שזה מה שיש להם בתקציב..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר