עו"ד יצחק יונגר
עו"ד יצחק יונגר

לא מוותר: עו"ד יונגר דורש את כל התוספת שביקש עבור "מאמץ מיוחד"

המנהל המיוחד פנה לבית המשפט וביקש ש-40 אלף השקלים שהכונס הרשמי המליץ לקזז משכרו, ישולמו מתוך קופת הפירוק. העירייה משכה את הערעור שהגישה לבית המשפט העליון בנוגע להעברת 225 אלף השקלים

פורסם בתאריך: 28.7.19 11:30

מפרק הפועל פתח תקוה, עו"ד יצחק יונגר, דורש לקבל את התוספת המלאה שביקש עבור "מאמץ מיוחד" שביצע לטענתו בתקופה בה ניהל את המועדון. בתגובה שהעביר ביום שישי לבית המשפט, בהמשך לתגובת הכונס הרשמי לפיה יש להפחית מהסכום אותו דרש עו"ד יונגר כ-40 אלף שקלים, דרש המנהל המיוחד כי השופטת וינברג-נוטוביץ תאשר כי אגרת ההשגחה לכנ"ר תשולם מקופת הפירוק.

התגובה שהגיש עו"ד יונגר לבית המשפט

"יאמר כבר בראשית הדברים כי בתגובה זו יתייחס המנהל המיוחד אך לעובדה כי ב"כ הכנ"ר בחרה לכלול את שכר ההשגחה בסכום שנכלל בתקציב הקבוצה כפי שאושר על ידי הרשות לבקרת תקציבים, ועל כן ובמטרה שלא לחרוג מהסכום שאושר, הפחיתה את שיעור המאמץ המיוחד אותו המליצה לאשר למנהל המיוחד בגובה אגרת ההשגחה וזאת על אף שאין כל מניעה כי שכר ההשגחה ישולם מתוך קופת הפירוק בדומה למצב בכל הליך פירוק רגיל. משונה כי דווקא נוכח העובדה כי המנהל המיוחד דאג למקור נוסף חיצוני לנושים לצורך תשלום שכר הטרחה, מקור שאינו כולל את שכר ההשגחה יפגע שכרו של המנהל המיוחד. על יסוד האמור בבקשה ובתשובה זו מתבקש בית המשפט הנכבד לאשר את מלוא שיעור המאמץ המיוחד כפי שהתבקש בבקשת המנהל המיוחד, בשים לב לכך שיש כספים בקופת הפירוק על מנת לשלם את אגרת ההשגחה".

בהמשך, ציין שוב עו"ד יונגר את הסעיף עליו חתמה עמותת הכחולה בהסכם המכר, לפיו היא תישא בשכר כפי שאושר במסגרת התקציב, קרי 300 אלף שקלים. "המדובר בהסדר מטיב, כאשר ללא הסדר זה, מלוא שכר הניהול של המנהל המיוחד ואגרת ההשגחה, היו משולמים מכספי קופת הפירוק, כפי שקורה בכל תיק פירוק. אם כן, אין כל הצדקה, לא כל שכן נוכח ההסדר המטיב אליו הגיע המנהל המיוחד כי שכר ההשגחה יכלל במסגרת ה-300 אלף שקלים המיועדים ו"צבועים" בתקציב עבור שכר הניהול, כאשר נושא זה מביא לתוצאה אבסורדית לפיה המנהל המיוחד משלם משכרו את אגרת ההשגחה בהיעדר כל הצדקה לכך וכאשר המנהל המיוחד אך ניסה להקטין את חשיפת הנושים".

בהמשך ציין עו"ד יונגר כי במסגרת תפקידו ניהל מספר הליכים משפטיים, בגינם לא נפסק לו שכר טרחה, כאשר לטענתו הליכים אלה אינם באים בגדר של ניהול: התגובה לעתירת מכבי הרצליה לפני כשנה, הבקשה שהגיש לבית הדין העליון של ההתאחדות בנוגע לענישה החופפת (שני עונשי המינוס), בקשת החברה לפיתוח פתח תקוה לקבל את כספי העירייה שיועדו לקבוצה והפעולות שביצע שהובילו, לפי עו"ד יונגר, להעפלת הקבוצה לחצי גמר גביע הטוטו בעונה שעברה ולהכנסה של 80 אלף שקלים בעקבות כך. לסיכום כתב: "על יסוד האמור לעיל ובשים לב להתחייבות הרוכשת, למאמצי המנהל המיוחד, להסדר המטיב אליו הוא הגיע עם הרוכשת – מתבקש בית המשפט הנכבד להורות כמבוקש בבקשה באופן שאגרת ההשגחה, תשלום מתוך קופת הפירוק ומלוא שיעור המאמץ המיוחד כי שהתבקש ישולם למנהל המיוחד".

בנושא אחר, עיריית פתח תקוה החליטה ביום חמישי למשוך את הערעור שהגישה בחודש פברואר לבית המשפט העליון בנוגע לעיכוב פסק דינו של בית המשפט המחוזי בנוגע ל-225 אלף השקלים שהייתה צריכה לקבל הקבוצה מהעירייה, ואותם ביקשה החברה לפיתוח פתח תקוה לקבל בגלל חוב עבר של המועדון. על פי פסק הדין, משיכת הערעור התבצעה בעקבות המלצת בית המשפט ולא הוצא צו להוצאות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר