משרדי הפועל בסירקין. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול
משרדי הפועל בסירקין. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול

בפעם השנייה בעשרה חודשים: נערי הפועל פ"ת ספגו הפסד טכני בגין שיתוף שחקן מורחק

קבוצת נערים ג' של המועדון הביסה 1:5 את הפועל רעננה בסיבוב הראשון של גביע המדינה. אלא שלאחר המשחק התברר כי השחקן ליאור לוי היה מושעה מהמשחק, ונגד הקבוצה נפסק בסופו של דבר הפסד 3:0 טכני וקנס של אלף שקלים. שחקן העבר של הפועל ראשון לציון, בן ציון פנקס, ישמש כמנהל הקבוצה הבוגרת

פורסם בתאריך: 29.9.19 12:26

בפעם השנייה בתוך עשרה חודשים, ספגה קבוצה במחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה הפסד טכני בגין שיתוף שחקן מורחק. המקרה האחרון ארע לפני שבועיים, במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה, שם אירחה קבוצת נערים ג' של הפועל את הפועל רעננה. הפועל לא התקשתה במשחק מול יריבתה וגברה עליה 1:5, אלא שלאחר המשחק, התברר שהחגיגות היו מוקדמות.

לאחר המשחק קיבלו במועדון זימון לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, אז לטענתם התברר להם לראשונה כי שחקן הקבוצה ליאור לוי, שהגיע בקיץ מהפועל תל אביב, היה אמור לרצות עונש הרחקה מהתקופה בקבוצתו הקודמת, אך בפועל לוי פתח במשחק ואף הבקיע צמד. הפועל עמדה לדין וספגה הפסד טכני 3:0, הודחה כמובן מגביע המדינה וספגה קנס של אלף שקלים בפועל. מי שייצג את הפועל בדיון הוא יו"ר המחלקה איציק כהן.

בחודש דצמבר האחרון דיווחנו על מקרה דומה, אז הייתה זו קבוצת נערים א' של המועדון שספגה הפסד טכני במשחק מול הפועל הוד השרון, למרות שניצחה במשחק 0:4. אז היה זה השחקן אראל חזיזה, שהיה מורחק מהמשחק אך במועדון טענו כי לא קיבלו מההתאחדות לכדורגל הודעה על כך.

מהפועל פתח תקוה נמסר בתגובה: "מדובר במקרים שונים לחלוטין, וכמו שהופקו לקחים מהמקרה הקודם, גם מהמקרה הזה הופקו לקחים וחודדו נהלים, שנה טובה לכולם".

בנושא אחר, בלם העבר של הפועל ראשון לציון, בן ציון פנקס, מונה למנהל קבוצת הבוגרים ויתחיל היום בתפקידו. פנקס יחליף בתפקיד את תום חכמון, שעזב לאחרונה את המועדון. פנקס שימש בעבר בתפקידים רבים בראשון לציון, כאשר בשנת 2014/15 גם שימש כמנהל הקבוצה, תפקיד זהה לזה שישמש בו בהפועל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי לוי

    פעם שנייה ועדיין בעלי התפקידים בצלקת הנוער נמשכים בתפקידם ? בושה שכונה בקבוצה מסודרת בעלי התפקידים שמעיבים מנכ״ל מנהל קבוצה והמנהל המקצועי הביתה ביחד עם מנכ״ל המועדון בושה וחרפה ההפקרות הזאת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר