יגיל מנוביץ'. צילום מתוך פייסבוק
יגיל מנוביץ'. צילום מתוך פייסבוק

מנוביץ': "יש הרבה מקום לשיפור, המערכת עדיין לא משומנת. רואה בזה חבלי לידה"

אחד הספונסרים של הפועל פתח תקוה' שמשמש גם כמשקיף בדירקטריון, התייחס לסערה בעקבות הדברים שכתב גבע מרקוס: "צריך שהדברים יתנהלו באופן יותר ברור וכל עובד ודירקטור במועדון יידע בדיוק מה עליו לעשות"

פורסם בתאריך: 22.10.19 16:45

תגובות רבות בהפועל פתח תקוה בעקבות הפרסום ב"ספורט מלאבס" על הביקורת הנוקבת שמתח שחקן העבר וחבר הדירקטוריון, גבע מרקוס, על בכיר בקבוצה, כשהתבטא בין השאר כי "יש מישהו שבונה את השליטה במועדון כמו ארדואן". מי שהתייחס למתיחות היה המשקיף מטעם הדירקטוריון, איש העסקים יגיל מנוביץ', אשר משמש גם כאחד הספונסרים של הפועל.

"הכל עדיין צעיר ולכולם יש כוונות טובות, גם לגבע מרקוס, אבל יש גם הרבה מקום לשיפור כמו מערכת קבלת ההחלטות והסנכרון בין הדירקטוריון, הוועד המנהל והקבוצה. המערכת עדיין לא עובדת בצורה משומנת. יש חיכוכים ולפעמים כל אחד מושך לכיוון אחר, אבל דברים כאלה לוקחים זמן", אמר מנוביץ'. "אני לא מתרגש מזה וזה לא מטריד אותי כי אני רואה בזה חבלי לידה ומסתכל על הטווח הארוך. אין פה אנשים עם מניעים נסתרים ושליליים כמו שהיו פעם וזה כבר טוב, אבל צריך שהדברים יתנהלו באופן יותר ברור וכל עובד ודירקטור במועדון יידע בדיוק מה עליו לעשות".

על אחד מנושאי המחלקות העיקריים, שילוב שחקני עבר במועדון, הוסיף מנוביץ': "צריך להביא שחקני עבר שיוכלו לעזור ולתרום, לא מישהו שבא לקבל מנוי ולשבת ביציע הזהב. טבעי שכאשר לוקחים אחד ולא את השני, יהיה מי שזה יפריע לו. אני אישית אעשה הכל כדי שהמערכת תשתפר ותצעד קדימה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שלמה עצמוני

    מנוביץ, אוהד אמיתי, שכמוהו הייתי רוצה לראות את חברי הדריקטוריון.
    בבסיס החברים בדריקטוריון חייבים לשבת אנשי עסקים, שיהיו משקל מול חברי הכחולה בהנהלה.
    החלטות בגוף כלכלי, חייבות להתקבל עם גב כלכלי, לכן חשוב שאנשי עסקים יהיו רוב בדריקטוריון.
    לשחקני עבר הייתי נותן כבוד במקומות אחרים ומגיע להם כל הכבוד.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר