גבע מרקוס. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה
גבע מרקוס. צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

גבע מרקוס התפטר מהפועל פ"ת: "כל מה שאני עושה זה לטובת המועדון"

כשלושה שבועות לאחר שהתפטר וחזר בו בעקבות חיכוכים עם אנשי המועדון, הודיע חבר הדירקטוריון על עזיבתו הסופית את התפקיד

פורסם בתאריך: 26.10.19 17:21

טלטלה נוספת בהפועל פתח תקוה. חבר הדירקטוריון גבע מרקוס התפטר מתפקידו השבוע, כשבוע וחצי לאחר הפרסום ב"ספורט מלאבס" על ביקורת קשה שהעביר על הכחולה ועל אדם ספציפי במערכת, אותו כינה בשם "ארדואן". "כרגע אני לא מעוניין להגיב. כל מה שאני עושה זה לטובת המועדון ולא מאינטרסים אישיים", אמר מרקוס לאחר התפטרותו.

כזכור, לפני שבוע וחצי פרסמנו כי מרקוס, שהיה אחראי על פיקוח ומעקב אחר הקבוצה הבוגרת, עזב את תפקידו לפני מספר שבועות בעקבות חיכוכים עם אנשי הכחולה, ובהמשך חזר בו. התכתבות מעניינת בקבוצת ווטסאפ של שחקני עבר במועדון שהגיעה לידי "ספורט מלאבס", גילתה יחסים מתוחים בין מרקוס לראשי העמותה ואף איששה כי הרקע לעזיבתו וחזרתו של מרקוס היא היחס הקר לו זוכים לא מעט מחבריו.

"צריך חמישה שחקני עבר בדירקטוריון, אחרת כלום לא יזוז. שחקני העבר צריכים להשתלב בתפקידים במועדון, אבל העמותה לא מוכנה כי תאבד את השליטה של מי שמוביל אותה", כתב מרקוס לחבריו בקבוצה האמורה. "ממש חבל, אפשר היה לעשות משהו מדהים והיסטורי. יש רק מישהו אחד שהוא כלל לא טיפש והוא בונה את השליטה במועדון כמו ארדואן".

"חשבו לעשות רושם ולהביא שחקן עבר כבובה על חוט או חותמת גומי, אבל יצא להם הפוך לגמרי", כתב אז מרקוס, שבהמשך הוסיף לגבי אותו אדם שלטענתו מנסה לשלוט במועדון: "זה מישהו שהיה אוהד ונכנס לעמותה, כנראה התאהב בשליטה הממכרת וכעת אני האיש הרע. לפני שבוע וחצי התפטרתי, אך הבנתי כי עשיתי שטות ונתתי להם לנצח, חזרתי בי ויהיה עוד מאוד שמח בקרוב".

בהודעת המועדון היום נכתב: "בישיבה של המועדון שנערכה השבוע הודיע גבע מרקוס על התפטרותו מדריקטוריון המועדון. עמותת הכחולה והפועל פתח-תקוה מודים לגבע על תקופתו בדירקטוריון ועל תרומתו למועדון. הועד המנהל של העמותה כבר פועל למציאת חבר דירקטוריון חדש שיחליף את מרקוס ויעזור לעמותה ולמועדון להמשיך לצעוד קדימה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משה

    רמאים גדולים הכחולה האלה
    אוסף של נוכלים שעובדים על האוהדים
    תחת המפרק יונגר כבר שיחקו טוב יותר והביאו רכש ראוי
    לחצתם על יונגר שימכור לכם את הקבוצה? כד לעשות רכש ולחזק את הקבוצה? שקרנים גדולים,גבע מרקוס צודק והאמת עוד תתגלה,האוהדים לא פרייארים בכלל והם לא יגיעו למשחקים
    בושה וחרפה אתם הכחולה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר