דרור שי
דרור שי

גם דרור שי התפטר מדירקטוריון הפועל פתח תקוה: "אני ארדואן"

אחרי עזיבתו של גבע מרקוס, הודיע גם יו"ר הדירקטוריון והוועד המנהל של הכחולה על עזיבתו, לאור הביקורות שהוטחו בו בתקופה האחרונה. "התנהגות שמזכירה תקופות אחרות", כתב על מרקוס

פורסם בתאריך: 28.10.19 20:43

יום כל כך עמוס באירועים לא זוכרים בהפועל פתח תקוה כבר זמן רב. אחרי שהתבשרו על שתי העמדות לדין וברקע הביקורות הקשות שהטיחו שחקני העבר גבע מרקוס ועוז אליה באנשי עמותת הכחולה, הודיע היום (שני) יו"ר הדירקטוריון והוועד המנהל דרור שי, כי הוא מתפטר מתפקידו בדירקטוריון. שי יישאר בתפקידו כיו"ר הוועד המנהל של הכחולה. בדירקטוריון נותרו כעת ד"ר שלומית גיא, קובי לוי וקובי סבן כחברים קבועים.

בפוסט שפרסם בפורום האוהדים בפייסבוק, כתב שי כי הוא אותו "ארדואן" אליו התכוון גבע מרקוס בדברים שכתב בקבוצת הוואטסאפ של שחקני העבר בשבוע שעבר ואשר נחשפו כאן ב"ספורט מלאבס". "מרגע שלקחנו את המועדון החלו להתקבץ סביבו וסביב העמותה אנשים שלא היו פעילים עד אז וכאלה שניסו (ועד היום מנסים) לכפות את דעתם ולתפור לעצמם או לחבריהם ג'ובים כאלה ואחרים", כתב שי. "לגבע מרקוס לא היה האומץ להגיד לי פנים מול פנים האם התכוון אלי כשאמר ארדואן או שהתכוון לרועי (כנראה שהוא מאוד חושש מתביעת דיבה אז הוא בחר בדפוס של לדבר בסיסמאות ריקות מתוכן). אך לאור השיח בינינו די מובן לי שהוא מכוון לכיווני".

עוד הוסיף דרור שי לגבי גבע מרקוס: "גבע, על פי הגדרות שהדירקטוריון הגדיר ביחד, היה אמור לטפל בבוגרת לטווח הארוך ולבנות תוכניות שהבוגרים יעבדו לפיהן. מכיוון שאני הייתי שם בשביל אנשי המועדון והייתי לאוזן קשבת אשר התייעצו איתה בצד הפיננסי או שנעזרו בה במו"מ כאשר הגיעו להחלטה שרצו שחקן כזה או אחר ולא נעזרו בו הוא לא אהב זאת בלשון המעטה. כדוגמא, אחד הדברים שנפסלו בקבוצה זה הבאת גל לוי שהיה גורם לגירעון של 200,000 שקלים לאחר תרומות של כסף עבורו, מאז ומתמיד דרך העמותה הייתה לא לחרוג מתקציב, חריגה מתקציב היא כמו כדור שלג. אתה מתחיל בקטן, ולאט לאט מוצא את עצמך בגרעון מצטבר שאין ביכולת המועדון לכסות. מאז אותה החלטה שבאה לשמור מכניסה לגרעון אך לא הייתה פופוליסטית דיו, הפכתי להיות מטרה להתנגחויות".

עוד כתב שי: "כאשר באנו להסדיר את היחסים בין המועדון-ועד מנהל-דירקטוריון, גבע הודיע שאם הוא משמש כבובה של הוועד ואין לו סמכויות כי הנוהל לא אושר ע"י הועד הוא מתפטר. גבע חזר בו כאשר הבין מתומר פרסלר כי איננו בובה והנוהל בתוקף ולא השתנה, ועל כן המשיך להתנהל בדירקטוריון כרגיל. למחרת היום שבו הוציא הדירקטוריון, בעיקר לבקשתו, את ההודעה של מי אחראי על מה בקבוצה, החליט גבע לבדוק פרטים על משה שפירא, מאמן מחלקת הנוער בזמנו, תחום שעליו לא היה אחראי ואשר חורג מהנוהל שהוא עצמו ביקש. יתרה מכך, שבוע לפני זה, טרח להגיע למשחק של קבוצה במחלקת הנוער (לא קבוצת הנוער) ובאופן מדהים, הוא זיהה בן של עובד במועדון שמשחק ושאל למה קיבל דקות כאלו ואחרות. התנהגות שמזכירה תקופות אחרות. לעומת זאת את הקבוצה הבוגרת שעליה הוא אמון, הוא לא ביקר לעיתים תכופות וכמעט ולא נכח באימוני הבוגרת, אם בכלל, כדי לתת מניסיונו ולבנות את התוכניות שעליהן היה אמון. גבע גם לא אהב את העובדה שארז משולם לא ממשיך במועדון ואת העובדה שגיל סבו לא הפך בסופו של דבר להיות מנהל הקבוצה (מסיבותיו האישיות של גיל, הוא לא יכל במועד שפנו אליו)".

בהמשך ציין שי: "גבע האשים בהתחלה את רועי שלא מתייחס אליו ולא "סופר אותו" כדבריו, אח"כ את ניב ולבסוף אותי. תרמתי להפועל שעות על גבי שעות מול כל מיני גורמים הן מעל לפני השטח והן מתחת לפני השטח. למי שתהה, אנחנו בשלב של בניה וצמיחה על קרקע חרוכה. דברים אומנם לא עובדים באופן מושלם, המכונה עדיין לא משומנת מספיק וכל אחד צריך להבין כיצד זה שלידו עובד, אלו הם חבלי לידה של ארגון חדש. אבל קיימים אנשים ממש פה בפורום מלאי אינטרסים שיורקים ארס בכל מעידה של המועדון, אלו בדיוק אותם אנשים שהיו קשורים בעבר למועדון וכניסת העמותה, שהזיזה להם את הגבינה, מעלה אותם על דעתם".

לסיום, הודיע שי על התפטרותו מהדירקטוריון: "על כן, לאור ההתרחשויות האחרונות והרבה חשיבה עם עצמי, אני מודיע כי החלטתי לשים סוף לנושא ולשחרר לעצמי יותר אוויר בחיים וזמן בכדי לחזור ולעסוק בעבודתי ובמשפחתי ואני מתפטר מהדירקטוריון של הפועל פ"ת. אני מחזיר את המנדט שניתן לי מהועד המנהל ומודה לו על האמון בי ובכל שאני יכול לייצג את הדרך שבה אנו הולכים. נכון לעכשיו, אני אשאר חבר ועד מנהל ואמשיך לכהן בתפקיד יו"ר הועד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר