שחקני מכבי חוגגים בסיום הדרבי
שחקני מכבי חוגגים בסיום הדרבי

במעמד צד אחד: מכבי הביסה 1:4 את הפועל בדרבי של פתח תקוה (וידאו)

בדיוק כמו בדרבי הראשון, הקבוצה של גיא לוזון עשתה נוק-אאוט לעמיר נוסבאום ושחקניו, במשחק שיחסי הכוחות היו ברורים מתחילתו. אדהנני, פלשר, חוגי ובריבו כבשו למכבי. אמאדו סוקונה, שקיים את משחקו האחרון בהפועל, רק צימק

פורסם בתאריך: 27.1.20 21:15

באופן לא מפתיע, גם את הדרבי של פתח תקוה עם פתיחת שנת 2020 ניתן להגדיר בפשטות בשתי מילים: לא כוחות. הערב (שני) הקבוצה של גיא לוזון גילתה עליונות ברורה על זו של עמיר נוסבאום ודרסה אותה 1:4, תוצאה שיכולה היתה להיות גבוהה יותר.

קצת מצחיק היה להציב על כר הדשא את האמנה האומרת כן לספורט ולא לאלימות. הסיבה: בהיעדר כדורגל מאורגן או יכולת ליזום, הפועל באה בעיקר לכסח ולהתווכח. דקה אחת בתוך המשחק פגע חמאדה אגבריה בגיא חדידה, שצלע החוצה ונאלץ לנטוש בדקה השמינית לטובת אלי בבייב. גם עידו דוידוב נזקק לטיפול מחוץ לקווים, אבל המשיך לשחק.

חדידה על הדשא

חדידה על הדשא

המחצית הראשונה הסתיימה עם ארבעה צהובים להפועל וחמור לא פחות – ארבעה (!) מאנשי הספסל שלה הורחקו על ידי זיו אדלר בגין דיבורים מיותרים. הארבעה הם עוזר המאמן פלג חמדי, מאמן הכושר מאירי סיני, מנהל הקבוצה בן ציון פנקס ואפילו האפסנאי, אוריאל חג'בי.

הדקות שלאחר סיום המשחק:

והיה גם משחק. מערך שלושת הבלמים של נוסבאום קרס, כשקצת לפניהם אגבריה ועמית מזרחי נאלצו להתמודד ללא הצלחה עם מרכז השדה החזק של מכבי, ששחקניה שלטו ללא עוררין ואגב כך קבעו שהאיש הכי פחות עסוק על המגרש יהיה שוער מכבי, יוסי גינזבורג, שמיעט לגעת בכדור ומלבד השער שספג לא עמד למבחן רציני לאורך 90 הדקות.

השער הראשון נכבש בדקה ה-28. קרן של דור חוגי יצרה ערבובייה ברחבה, כשההגנה הדלילה של הפועל אפשרה למכבי לא פחות משלושה ניסיונות הבקעה. ארד בר ודוידוב נבלמו, אבל הבלם עידן אדהנני לא נכשל בשלישית, כשמקרוב בעט שטוח פנימה, 0:1. עם הרמת השלט של ארבע דקות תוספת הזמן במחצית הראשונה הגיע השני. חוגי הגביה כדור חופשי מימין והבלם דניאל פלשר עלה מעל כולם, נגח היטב לפינה וטס לחיבוק אמיץ עם המנהל עמי פאן, 0:2 בהפסקה שהוביל לשירת "למה לא שומעים את הפועל?" מכיוון היציע המערבי הצוהל.

אוהדי מכבי חוגגים בסיום עם השחקנים

אוהדי מכבי חוגגים בסיום עם השחקנים

עוז פרץ נכנס בפתיחת המחצית השנייה במקומו של אגברייה, אבל היה רחוק מלשנות את יחסי הכוחות. בדקה ה-55 ניסה בר ירוחם להפתיע ממרחק, אבל פספס את המסגרת. תשע דקות אחר כך (64) הגיע השלישי. הפעם לידור כהן בישל לחוגי, שמתוך הרחבה שלח כדור לא חזק, אבל מדויק לפינה הרחוקה, 0:3.

אוהדי מכבי במחווה לתנועה המגונה של מוחמד סרסור בדרבי הראשון. צילום: זאב שטרן

אוהדי מכבי במחווה לתנועה המגונה של מוחמד סרסור בדרבי הראשון. צילום: זאב שטרן

בדקה ה-77 הגיע שער הכבוד שכנראה לא ניחם אף אחד בהפועל. רגע לפני שהוא עוזב להפועל כפר סבא, נפרד אמאדו סוקונה עם שער יפה כשלעצמו, בבעיטה חדה מ-22 מ' לפינה, 1:3. בזמן קריאות האולה של אוהדי מכבי בתוספת הזמן, נותר זמן לחוגי לבשל עוד אחד, הפעם למחליף תאי בריבו, שממטר הפך את הניצחון לקבוצה והדגיש את זהות הקבוצה השולטת בעיר, 1:4 בסיום.

ונקודה למחשבה לסיום. רק כ-3,500 צופים (יתרון קל להפועל) הטריחו עצמם להתמודדות באצטדיון העירוני. כשלא ברור אם ומתי יתקיים הדרבי הבא, בהחלט אפשר לצפות משני הצדדים לכמות גדולה הרבה יותר.

אוהדי הפועל בדרבי

אוהדי הפועל בדרבי

הרכבים
הפועל: ברק לוי, בן לוי, רם לוי, ספיר יתח, נפתלי בלאי, בר איבגי, חמאדה אגבריה (46, עוז פרץ), עמית מזרחי, בר ירוחם (81, גל אסולין) עומר בוארון, אמאדו סוקונה.

מכבי: יוסי גינזבורג, תומר לוי, דניאל פלשר, עידן אדהנני, סער קלדרון, ארד בר, גיא חדידה (7, אלי בבייב), עידו דוידוב (תאי בריבו, 70)¹, לידור כהן, דור חוגי, אוונרדו ברנדאו (ליאל עבדה, 56).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן

    הפועל צריכה מושיע אם לא חבל הזמן נישאר כל הזמן בינוניים בלאומית .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר