רם לוי. צילום: זאב שטרן
רם לוי. צילום: זאב שטרן

הפסד נוסף להפועל: חיים שאבו עם נקודה מ-15

בצל הכעס הגדול אצל אוהדים רבים שעוררה ההודעה על ההסכם עם אייל ברקוביץ, הפסידה הפועל שוב בליגה. רם לוי החטיא פנדל, חיים שאבו לא הביא להפועל את השינוי המיוחל

פורסם בתאריך: 7.1.21 16:34

בצל המינוי מעורר המחלוקת של אייל ברקוביץ למנהל מקצועי, אשר הוגדר בהודעת המועדון כ"הסכם שותפות" ועורר כעס עצום בקרב אוהדים רבים, הפסידה הפועל היום בצהרים פעם נוספת בליגה, 1:0 להפועל ירושלים. הפועל פתח לא רע את המשחק אך לא הצליחה לייצר הזדמנויות ליד השער, כאשר את ההזדמנות היחידה שלה החמיץ טרנס טיסדל. ירושלים עלתה ליתרון מייד עם פתיחת המחצית השנייה לאחר מהלך יפה של גיא בדש באגף הימני, שהגביה והראל שלום נגח לרשת. הפועל יכולה הייתה לחזור למשחק כאשר וידאל הוכשל ברחבה, אך רם לוי בעט פנדל רע ושוער ירושלים קלט את הכדור. גורמים בהפועל טענו שאת הפנדל אמור היה לבעוט פז בן ארי, אך בסופו של דבר החליטו השחקנים שלוי יבעט. לקראת הסיום שולבו בן בן יאיר ואליאור משעלי, אך הם לא השפיעו על המשחק.

הפועל לא שיפרה את היכולת שלה ובטח לא את קצב צבירת הנקודות מאז החליף חיים שאבו בעמדת המאמן את מסאי דגו. לדאבו נקודה מ-15 לאחא חמישה משחקים בליגה בנוסף להפסד בגביע.

קיראו גם:

אייל ברקוביץ מונה למנהל המקצועי של הפועל, התחייב לגייס כספים למועדון


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שימי

    על מה כועסים אוהדים ? שיביאו כסף ,הקבוצה בדרך לליגה השלישית ,כול אלו שכועסים הרסו את הקבוצה ,לכו ,תעזבו נמאסתם ,הרוב השקט סובל בגללכם .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר