שחקני הפועל חוגגים עם האוהדים את הניצחון על בני יהודה צילום סער כרמלי

נמשך החודש הבלתי יאומן של הפועל | הטור של מתן ציוני

על הנייר זה נראה מפחיד, ולעיתים גם על המגרש זה נראה כמו הפסד, אבל בכדורגל הכל אפשרי # ולאוהדים שעדיין לא חזרו/ הצטרפו: זה הזמן

פורסם בתאריך: 27.8.21 10:57

לפני המשחק נאספנו כבדרך קבע מספר חברים להתחמם ולהתכונן, כשלפתע אחד מהם התפרץ: "וואו, איזה הרכב יש לבני יהודה", הוא אמר והלחיץ את כולנו. כשהסתכלנו על ההרכב של הפועל מנגד, נדמה היה שיחסי הכוחות נוטים באופן מובהק לאורחים, דבר שגרם לי להאמין שרק בנס לא נצא מהמשחק הראשון עם תבוסה. עשינו את דרכו למגרש נרגשים אך בכוננות ספיגה.

התאכזבתי מכמות הקהל ביציע של הפועל, שהגיעה במקרה הטוב לאלף צופים בלבד. אמנם לא הגיעו הרבה כחולים, אך מי שכן הגיעו באו לעבוד ועודדו מלוא גרונם נוכח החום והלחות הדביקים והבלתי נסבלים. כמה דקות לתוך המשחק והגישה שלי השתנתה לחלוטין ואמרתי: "למה מי אלה בני יהודה?". הפועל הפתיעה לטובה והשכיחה את כל יחסי הכוחות שנותרו על הנייר בלבד. נדמה שמקדם ההדבקה של ההתלהבות עשה שמות ביציע ובתום 20 דקות טובות של הפועל הגיע גם שער יתרון.

שחקני הפועל חוגגים את השער הראשון נגד בני יהודה, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

אופק אושר, במהלך מצוין, השתחרר משחקן אחד, הרים את הראש ושלח כדור נפלא לאריאל לזמי. האקס של האורחים מסר בנגיעה, ממש מקו החוץ, לאוהד רבינוביץ' שהמשיך נפלא לרשת. הפועל עלתה ליתרון מוצדק אחרי פתיחה מצוינת ומפתיעה ובסיומו של מהלך כדורגל נאה. עד למחצית הפועל עמדה יפה על המגרש ובני יהודה לא סיכנה את שערו של עומר כץ באופן מיוחד. ירדנו למחצית עם יתרון יקר אך שברירי.

חרף היתרון, השיחה במחצית נותרה ברוח פסימית, שעסקה בעיקר בכושר הגופני של הפועל ובהימורים מתי נספוג את שער השוויון. מעשה שהיה כך היה, בני יהודה השתלטה לחלוטין על המשחק ומשך דקות ארוכות היה ריח חזק באוויר של שער שוויון. זה אכן הגיע בדקה ה-68. לאחר שגם אחרי השער המגמה המשיכה, טסלפפה ביצע חילוף משולש (ואחרון) כבר בדקה ה-70. חילופים אשר התגלו כבינגו גדול בהמשך.

ירדן כהן חוגג את שער הניצחון נגד בני יהודה צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

הפועל לא התביישה לעצור את המשחק מספר פעמים, אם בגין פציעות אמיתיות ואם רק כדי לקחת אוויר. לא צריך להתנצל בפני אף אחד, בטח כשמדובר בליגה הלאומית ובטח נוכח הנסיבות המיוחדות שהביאו את הפועל לליגה הזו באיחור עצום. זו הייתה קבלה פנים אידיאלית עבור בני יהודה – ככה זה ייראה מעכשיו, תתרגלו! הדקות חלפו ורק רצינו לשמוע את השריקה האחרונה מבלי לספוג שוויון.

החודש הבלתי יאומן שעובר עלינו ממשיך לעלות על כל הציפיות, כשבמקום לספוג דווקא כבשנו. בדקה ה-89 פרץ המחליף נקשרי לרחבה וספק הוכשל (נדמה שממש לא) ודקל צינו הצביע על הנקודה הלבנה. הקהל של הפועל לא ידע את נפשו ממש לרגע אך בתוך שניות השתתק כולו ונשא תפילה משותפת. ירדן כהן, עוד מחליף, לקח את המשימה בביטחון רב ובעט מצוין לרשת! 1-2 להפועל שנתן את האות ופרץ השמחה של האוהדים, אחרי תקופה כל כך מטלטלת עבורם, היה פשוט מרגש ומצמרר. המשחק הסתיים ובמשך דקות ארוכות נשארו האוהדים להודות לשחקנים על המאמץ והניצחון המתוק.

עופר טסלפפה צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

לעופר טסלפפה כבר מגיעות מחמאות על הכנת השחקנים למשחק, על כך שראינו יותר מהלכי כדורגל ממה שאנחנו רגילים מהפועל ועל חילופים מצוינים שביצע: אביב סאלם היה מצוין, נקשרי סחט פנדל וירדן כהן כבש. השער הראשון היה שער אמיתי של כדורגל, לא דבר של מה בכך בשנים האחרונות עבור אוהדי הקבוצה. אוהד רבינוביץ' היה מצוין, עומר כץ הצדיק את מועמדותו לקדוש העיר פתח תקוה וכל שאר השחקנים שעשו מעל ומעבר כדי להביא שלוש נקודות ראשונות בבית, כבר במחזור הראשון (אשתקד זה לקח למעלה מ-20 מחזורים).

בחמישי הבא תצא הפועל לאצטדיון לויטה בכפר סבא, באותו מקום בה נחלה תבוסה של 3:0 בגביע הטוטו לפני כשבועיים בלבד. עם הרבה מקום לאופטימיות זהירה, צפויים להגיע כמה מאות אוהדים בכחול כדי לתמוך ולדחוף את הפועל לקחת נקודות נוספות. המשחק של אתמול צריך להוכיח לכולכם שבכדורגל הכל יכול להיות ושאין למה לחכות – אם עוד לא חזרתם – זה הזמן.

קיראו גם:

מחלום למציאות: הפועל פותחת עונה | הטור של מתן ציוני


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיקי

    ילא הפועל עכשיו לא לחלום לחזק ב3 זרים איכןתיים שלא נעבור עוד עונת סיוט
    ילא הפועל

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר