גיא לוזון צילום זאב שטרן

"אשאר תמיד אוהד": גיא לוזון סיים את תפקידו במכבי פתח תקוה

המועדון הודיע רשמית על פרידה מהמאמן: "מודים לגיא על העלייה לליגת העל ולגמר הגביע". המאמן מסר: "אני מחזיק אצבעות שהקבוצה תתחזק ותשאר בליגה"

פורסם בתאריך: 28.12.21 10:08

גיא לוזון סיים הלילה את תפקידו כמאמן מכבי פתח תקוה. זאת לאחר ההפסד הביתי 2:1 למכבי תל אביב. מכבי פתח תקוה מדורגת אחרונה בטבלה עם עשר נקודות בלבד מתוך 45 אפשריות. ברקע מתקיימת כבר כמה שבועות מחאת אוהדים נגד המאמן, ובשבוע שעבר אירעה תקרית חמורה לאחר משחק ההפסד בקרית שמונה, כאשר לוזון התעמת עם אוהד וצעק לעבור "אני אשחט אותך", והשמיע ביטויים חמורים נוספים. בהמשך התנצל לוזון על דבריו. אתמול הניפו אוהדים של מכבי פתח תקוה ביציע שלטים עליהם נכתב "לא תרצח", כמחאה נגד התנהגות המאמן. במכבי פתח תקוה הוזכרו שמותיהם של ניר קלינגר, חיים סילבס ושי ברדה במוכעשים לתפקיד.

צפו בגיא לוזון מתעמת עם אוהד: "יא סמרטוט, אני אשחט אותך"

 

מהמועדון נמסר: "קבוצת מכבי פתח תקווה מודה לגיא לוזון על שלוש שנים במועדון על שהעלה אותנו לליגת העל והוביל אותנו לגמר גביע המדינה. אנו לא שוכחים שגם בקדנציה הקודמת שלו גיא הוביל אותנו שלוש שנים רצופות להשתתפות באירופה, כולל הגעה לשלב הבתים של הליגה האירופית (גביע אופ״א). עשייתו של גיא במועדון תחקק לעד בספרי ההסטוריה של מכבי פתח תקוה. גיא החליט לסיים את תפקידו בכדי לתת אפשרות למאמן אחר לנסות ולהשאיר את הקבוצה בליגת העל".

לוזון עצמו מסר: "אני מודה לחברי בצוות המקצועי ולשחקנים שלי. אני הייתי אוהד וככזה אשאר תמיד, אוהד מכבי פתח תקוה. אני מחזיק אצבעות שהקבוצה תתחזק ותשאר בליגה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר