שחקני הפועל חוגגים עם מתן גושה את שער הניצחון נגד כפר קאסם, צילום אסף הופמן, הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל חוגגים עם מתן גושה את שער הניצחון נגד כפר קאסם, צילום אסף הופמן, הפועל פתח תקוה

אפשר להמשיך לחלום, למרות היכולת הלא טובה | הטור של מתן ציוני

הפועל ממש לא הרשימה, אבל מול תשעה שחקנים של כפר קאסם השיגה ניצחון ליגה שני ברצף. בשישי הקרוב פוגשת הפועל את מכבי יפו, מולה היכולת תצטרך להיות טובה יותר

פורסם בתאריך: 27.12.22 16:18

משחקי חוץ סוערים וגשומים ידועים ככאלה שזכורים היטב לאורך השנים, גם ללא קשר לתוצאת המשחק. אתמול (שני) נדדו שתי קבוצות מאזור פתח תקוה עד לנס ציונה כדי לקיים את המשחק ביניהן ביום סוער באצטדיון עם משטח דשא מצוין אך ללא אף פיסת גג ומחסה מהגשם. אם חשבתם שמזג האוויר הסוער יגרום לאוהדי הפועל לוותר על הנסיעה למשחק, אז כנראה שאתם חדשים כאן. לאלו שהגיעו לא עזרו גם המטריות וכולם חזרו ספוגי מים אך מאושרים לביתם.

הפועל הגיעה למשחק כשהיא יודעת שניצחון יכול לקרב אותה עד מאוד לארבע הראשונות אך הפסד נקודות מול קבוצה נחותה ממנה יהיה כמקל בגלגלים. טסלפפה פתח שוב עם שלושה בלמים: גושה, אלכסיס ופלג שהמשיכו לייצב את ההגנה, להוציא את הטעויות התורניות והמסוכנות של איבוד כדור רשלני שבמזל לא מסתיים בשער. לאורך המחצית הראשונה המארחים בקושי התקרבו לשערו של עומר כץ, ואי אפשר לומר יותר מזה על הפועל שהייתה מעט טובה יותר אך אנמית מאוד בהתקפה. הגשם שירד במלוא עוזו ברבע השעה הראשונה, נחלש והאוהדים הספוגים ניסו לחמם את עצמם באמצעות שירי עידוד.

עופר טסלפפה החליט לשנות מערך בדקה ה-55 ולעבור לארבעה שחקני הגנה. בר נאווי, שהיה הטוב בשחקני הפועל במחצית הראשונה, יצא לטובת ניב ברקוביץ'. המשחק המשיך להתנהל בעצלתיים עד הדקה ה-67, אז עומרי עאמר האורח ביצע עבירה קשה על ברקוביץ', שזיכתה אותו בכרטיס אדום ישיר. מוצדק או לא, אנחנו נבחר לתמוך הפעם בשופט. גם לפני החיסרון המספרי בזבזו שחקני כפר קאסם זמן ובייחוד מיודענו צליל חתוכה, ואחרי ההרחקה אף יותר. טסלפפה הבין שהיריבה לא תוקפת ולכן הוציא בדקה ה-75 את רם לוי לטובת עוז פרץ.

 

מוחמד סרסור, עוד שם שמוכר מאוד לאוהדי הפועל, נכנס כמחליף וקיבל מיד צהוב על עבירה חריפה. כמה דקות לאחר מחר, קיבל צהוב שני מטופש ומוצדק ובדקה ה-82 השאיר את כפר קאסם ב-9 שחקנים. הפועל ביצעה חילופים אחרונים כשאופק אושר ועידו דוידוב, שחזרו שניהם מפציעות, החליפו את שטיין ורבינוביץ'. שופט המשחק הוסיף 8 דקות, שהיו יכולות גם להיות 15 בקלות. כפי שאתם יכולים לדמיין, כדורגל של ממש בקושי שוחק בפרק זמן זה אבל הפועל הצליחה לייצר מספר מצבים והשיגה כדור קרן בדקה ה-97. ג'ימי אלכסיס עלה גבוה ונגח את הכדור שהוגבה לרחבה והיה זה דווקא מתן גושה היה זה שהגיע והמשיך לרשת!

שער ראשון בבוגרים למתן גושה, בתזמון מדהים. הקהל באצטדיון הפרדס שצף וגעש וקיבל מתנה מאוחרת ומתוקה. הפועל משלימה ניצחון ליגה שני ברציפות ושלישי ברצף יחד עם הניצחון בגביע ומעלה את מאזנה ל-26 נקודות, 3 נקודות פחות ממקומות 2-4 ו-4 נקודות ממכבי יפו הראשונה, אותה נפגוש ביום שישי הקרוב. מאז התבוסה בדרבי הקודם, הפסידה הפועל רק פעם אחת (ראשל"צ) ב-11 משחקים. מתן גושה היה לשחקן ה-11 של הפועל שכובש העונה. בין 7 ניצחונותיה של הפועל העונה, 4 מתוכם היו בחוץ. 4 ניצחונות חוץ היה מה שהפועל השיגה במהלך כל העונה שעברה, כולל משחקי הפלייאוף.
אם אחרי המשחק הקודם ביקשנו לעצמנו קצת דמיון חופשי, אז שלוש הנקודות החשובות שהשיגה הפועל נותנות לנו אור ירוק להמשיך לעשות כך. ניצחון נוסף ביום שישי מול יפו המוליכה יוכל להחזיר את טסלפפה ושחקניו לצמרת הגבוהה ולמאבק על העלייה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר