שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים שער נגד מכבי קביליו יפו, צילום עומר יצחקי
שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים שער נגד מכבי קביליו יפו, צילום עומר יצחקי

המשחק הטוב ביותר של הפועל העונה. האם תהיה לכך המשכיות? | הטור של מתן ציוני

עם אווירה מעולה ותוססת ביציעים, ויכולת טובה מאוד במגרש, מותר לשאוף לניצחון גם במחזור הבא בכפר סבא. ובדרך יש גם משחק גביע. סיכום הניצחון החשוב של הפועל

פורסם בתאריך: 31.12.22 10:11

אם במשחק הקודם הפועל לא שכנעה וניצחה, אז אתמול (שישי) היא גם לקחה את כל הנקודות וגם הציגה את משחקה הטוב העונה. קרוב ל-2,500 אוהדים בכחול התעודדו מתוצאותיה האחרונות של הפועל וממזג האוויר הנאה והגיעו לעודד ולדחוף את הפועל להמשכיות מול מובילת הטבלה. לפני תחילת המשחק רם לוי קיבל גביע הוקרה למצטיין הסיבוב הראשון בקרב הקהל עם שליש מהקולות. רק לחשוב איזו דרך עבר קפטן הקבוצה מהעונה שעברה, שמציג בינתיים עונה נהדרת ובמשחק הבא יציין את משחק הליגה ה-159 של במדים הכחולים וישתווה לגל כהן והמנכ"ל אבי יחיאל.

חניכיו של עופר טסלפפה הגיעו נחושים למשחק ולמן הפתיחה הציגו משחק טוב והגיעו להזדמנויות. עומר כץ כמעט ולא נגע בכדור ב-45 הדקות הראשונות, כשהגנת הפועל שרצה זה 3 משחקים עם שלישיית בלמים מצוינת (מתן גושה, ג'ימי אלכסיס ומתן פלג) סוגרת היטב. זה להזכירכם, כששני הבלמים שהיו אמורים להיות באנקר בהרכב, רן ואתורי ואופק פישלר, כלל לא משחקים.
על אף היתרון האיכותי על המגרש, הסתיימה המחצית הראשונה בשוויון. הקהל היה שבע רצון אך שיווע לשער מוצדק. בתחילת המחצית השנייה נכנס עידו דוידוב במקום אוהד רבינוביץ'’, שהספיק להחמיץ מקרוב רגע לפני השריקה להפסקה. גם את המחצית השנייה פתחה הפועל מצוין עם פריצה של בר נאווי באגף, שהסתיימה עם הגבהה נהדרת שלו לעידן שמש, שנגח אך נעצר אצל השוער האורח. שתי דקות חלפו ובניגוד למהלך המשחק, הגיעו היפואים להזדמנות ראשונה וגם כבשו אחרי דחיקה מקרוב של לופטה. ראוי לציון שהשחקנים והקהל לרגע לא הורידו את הראש וחזרו מיד לתקוף.

7 דקות לאחר מכן וטסלפפה מבצע חילוף נוסף, כשרז שטיין נכנס במקומו של ניב ברקוביץ'. לא חלפו יותר מ-20 שניות ושטיין השחיל בין רגליו של שחקן אחד, היתל בשני ושלח את הכדור לקורה ופנימה! הפועל חוזרת במהירות עם שערו השלישי העונה של מספר 9. הקצב המצוין לא פסק והפועל שיחקה היטב. החילוף הבא הגיע כבר בדקה ה-62, כשעוז פרץ החליף את זיקרי, שלא היה מפוקס, אך כהרגלו לא הפסיק לרוץ ולנסות להגיע בעצמו למצבי הבקעה או ליצור כאלה לחבריו. בר נאווי, שהציג שוב משחק טוב, מתח שריר כמה דקות לאחר מכן וכפה חילוף אחרון כשיצא ופינה את מקומו לאופק אושר.

 

הפועל המשיכה לתקוף, הפעם מאגף ימין עם אופק אושר שהרים כדור מאגף ימין. הגנת האורחים הרחיקה רע ועל הכדור עט דרור ניר, משם לדוידוב, נגיעה קטנה של שטיין חזרה לדרור ניר, שבעט מחוץ לרחבה כדור מדוד שעשה את דרכו לרשת, 1-2 הפועל בדקה ה-75! מרגע זה והלאה אף אוהד לא חזר לשבת בכיסאו, כשהקהל חושש מצד אחד ומעודד מאידך. הפועל השלימה מהפך ראשון העונה והייתה זקוקה לעוד שער כדי להבטיח את הניצחון. בניגוד לנהוג ברוב משחקי הליגה הלאומית, שחקני הפועל כלל לא בזבזו את הזמן והמשיכו לשחק כדורגל. בדקה ה-3 מתוך ה-7 שהוסיף השופט, הרים רז שטיין כדור לראש של שמש, משם לקורת השער ולריבאונד של מחליף נוסף, עוז פרץ, שכבש בפעם השנייה ברציפות שער מאוחר שהבטיח את הניצחון ואת שלוש הנקודות החשובות.

אחרי לא מעט זמן, האווירה ביציעים הייתה מעולה ותוססת ובסיום חגגו שחקני הפועל עם הקהל את הניצחון השלישי ברציפות. חזרתה של שיטת שלושת הבלמים של עופר טסלפפה הביאה לתרומה רבה מבר נאווי ודרור ניר שאף כבש את שער הליגה הראשון שלו והשני העונה. כך הפך לשחקן ה-12 בסגל שכובש העונה בליגה. שני המגינים תוקפים ומציגים יכולת טובה במשחקים האחרונים. כמעט כל שחקני הפועל הציגו משחק מצוין היום. ג'ימי אלכסיס ממשיך להיות מניה בטוחה, רם לוי יציב וטוב. דווקא רועי זיקרי ועידן שמש הציגו משחק פחות טוב אבל המחליפים שטיין ופרץ היו שם כדי להבקיע את השערים.

אחרי שבסיום המחזור ה-14 הייתה רחוקה הפועל 9 נקודות ממכבי פתח תקוה ו-8 מהמקום השני, בסיום המחזור ה-17 הפועל משתווה למספר הנקודות של היריבה העירונית ורחוקה נקודה אחת מיפו וטבריה שבמקומות 1-2. ביום רביעי הקרוב תצפין הפועל למשחק שמינית גמר הגביע מול מכבי בני ריינה ותקווה להמשיך ביכולת הטובה. במשחק הליגה הבא תצא הפועל לכפר סבא ותרצה לחזור גם משם עם כל הנקודות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר