רם לוי חוגג עם מוחמד באדיר את השער שכבש נגד הפועל כפר סבא, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה
רם לוי חוגג עם מוחמד באדיר את השער שכבש נגד הפועל כפר סבא, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

מפלס האופטימיות עולה לגבהים חדשים | הטור של מתן ציוני

מולן 1,100 כחולים ביציעים הפועל עשתה מהפך בכפר סבא, ולא רק זה: המשיכה לתקוף גם אחרי שעלתה ליתרון. רוצים עוד? למעלה מעשר שנים חלפו מאז הפעם האחרונה ששני שחקני בית של הפועל כבשו באותו המשחק

פורסם בתאריך: 10.1.23 12:10

הפועל פתח תקוה נמצאת בתקופה חלומית, שהיא ואוהדיה לא רגילים אליה בשנים האחרונות. כ-1,100 כחולים גדשו את היציע בלויטה וקיוו להמשיך את רצף הניצחונות ולהמשיך לרוץ בצמרת הגבוהה. רבים מאיתנו ציפו לנפילת מתח אחרי ההעפלה לרבע גמר הגביע, וכשהגיע שער היתרון המוקדם של הירוקים כבר בדקה ה-5, זה נראה מתאים מאוד לתיאוריה. מתן פלג לא הסתדר עם כדור גובה והמקומיים עשו גול יש מאין. הפועל נקלעה לפיגור מוקדם אבל בדיוק כמו במשחק הקודם נגד יפו, הקהל המשיך לעודד את השחקנים וחיכה לשוויון.

המשחק היה מאוזן והפועל התקשתה לייצר מצבים. טסלפפה, שפתח עם 5 שחקני הגנה, כשרז שטיין באגף ימין, עבר למערך של 4 בשלב מוקדם. בדיוק כשהתחילו להישמע שריקות בוז ראשונות מהקהל, הגיע השער. ואיזה שער! רז שטיין הרים כדור מאגף ימין לרחבה הכפרסבאית, ההגנה הרחיקה את הכדור אל מחוץ לרחבה עד לרם לוי. הקפטן של הפועל קיבל את הכדור במרחק של כ-25 מטרים מהשער, עצר על החזה והניף רגל ששלחה את הכדור לחיבורים במה שנכון לעכשיו הוא שער העונה של הפועל. 1-1 בדקה ה-34.

אוהדי הפועל פתח תקוה בלויטה, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

אוהדי הפועל פתח תקוה בלויטה, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

עד למחצית נפצעו מתן פלג, שהוחלף ברן ואתורי וניב ברקוביץ', שהוחלף בפתיחת המחצית השנייה באופק אושר. עשר דקות אחרי תחילת המחצית וחילוף נוסף ומפתיע של טסלפפה: עוז פרץ נכנס במקומו של עידן שמש, שלא היה במיטבו. הפועל החלה אט אט להשתלט על המשחק ובאה על שכרה בדקה ה-66. רז שטיין הרים מצוין כדור קרן עד לראשו של ג'ימי אלכסיס, שעלה מעל שני ירוקים ונגח לכיוון מתן גושה. הבלם של הפועל, שרק זה מכבר כבר את שער הבכורה שלו (מול כפר קאסם במחזור ה-16), כבש שוב מקרוב והשלים את המהפך של הפועל. פעם שנייה בתוך שלושה משחקים שג'ימי אלכסיס מבשל לגושה, מי היה מאמין?

 

 

הפועל המשיכה לשטוף את המגרש, כשבתווך הקהל שואג את שירי העידוד בלי הרף. כמו במשחקים האחרונים, גם הפעם הפועל לא נסוגה לאחור והמשיכה לתקוף ולחפש את השלישי. בדקה ה-83 זה הגיע: רועי זיקרי חטף כדור באמצע המגרש והחל לדהור קדימה. עוז פרץ קיבל ממנו את הכדור משמאל, הציץ לימין וראה את רז שטיין שמצטרף אליו. פרץ הכין למספר 9 בכחול את הכדור ומשם בנגיעה לרשת! 3-1 הפועל שחותם את תוצאת המשחק ומבטיח בפעם הרביעית ברציפות את כל שלוש הנקודות. עוז פרץ הגדיל לעשות כשבישל באצילות לרז שטיין, על אף שכמה דקות לפני כן, במצב דומה, האחרון לא מסר לו וניסה לכבוש לבדו. שטיין הודה לעוז פרץ וחתם בנשיקה.

רז שטיין מודה בנשיקה לעוז פרץ על הבישול, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

רז שטיין מודה בנשיקה לעוז פרץ על הבישול, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

הקהל הכחול חגג משך דקות ארוכות באצטדיון וגם מחוצה לו, כשצפצופי המכוניות הדהדו בכל היציאה מהעיר. למעלה מעשר שנים חלפו מאז הפעם האחרונה ששני שחקני בית של הפועל כבשו באותו המשחק. רם לוי עם שערו הראשון העונה הופך לשחקן ה-13 מהסגל שכובש בליגה ב-18 מחזורים בלבד. מה שאפיין את הקבוצה של טסלפפה בעונה שעברה, מתחדד עוד יותר העונה כשניכרת תרומתם של כל שחקני הסגל הרחב.

הפועל ממשיכה לעשות שמח בלב לאוהדיה ומעלה את מפלס האופטימיות לגבהים חדשים. הסטטוס קוו בצמרת נותר בעינו כשטבריה מקדימה את הפועל בנקודה בלבד, וכשעכו ומכבי פתח תקוה צמודות אלינו עם אותן מספר נקודות. כבר ביום שישי הקרוב תארח הפועל את בני יהודה וכולנו נהיה שם ונקווה להמשכיות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר