רן ואתורי חוגג את השער שהבקיע נגד ראשון לציון, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
רן ואתורי חוגג את השער שהבקיע נגד ראשון לציון, צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

חגיגות היובל של הפועל | הטור של מתן ציוני

תקופה נהדרת עוברת על הפועל: לקבוצה יש כבר 50 נקודות, לעומת 54 נקודות בכל העונה שעברה ושוב יציע האוהדים הכחולים במשחק חוץ סולד אאוט

פורסם בתאריך: 18.2.23 10:49

הפועל פתח תקוה נמצאת בעיצומה של תקופה יוצאת דופן ולא עוצרת לרגע. לכן, במשחקי החוץ האחרונים נוצר ביקוש שיא לכרטיסים ואף מקרים מוזרים שבהם הקופות כלל לא נפתחות ביום המשחק. כן, הפועל פתח תקוה מגיעה למצב של סולד אאוט! את ההצגה הזו אף אחד לא רוצה לפספס וכמעט בכל מגרש אליו יוצאת לאחרונה הקבוצה, בין אם בעפולה או ראשון לציון, הקהל הכחול ממלא עד תום את המכסה שמוקצית לו.

כנהוג במשחקים בהם מעורב אחד מבני משפחת לוזון, גם הפעם ההתחלה הייתה מעצבנת וקשה. אוהדי הפועל החלו להיכנס כבר שעה לפני המשחק אך עדיין נתקלו בתורים ארוכים שנמשכו גם מעט אחרי שריקת הפתיחה. רוח עזה נשבה והייתה בגבם של שחקני המארחת שלא ידעו לנצלה, אבל היא הטיבה עם אוהדי הפועל שהניפו עשרות דגלים כחולים שחורים שהתנופפו בעוז בפתיחת המשחק והביאה לתצוגה מרשימה ביציעים. על הדשא היה פחות סוער כשהמחצית הראשונה הייתה מהוססת וחסרת מצבים מסוכנים עבור שתי הקבוצות והסתיימה בצדק ללא שערים. אגב, ב-25 המשחקים של הפועל העונה לא הסתיים אף משחק ב 0-0.

תצוגה של אוהדי הפועל בראשון לציון, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

תצוגה של אוהדי הפועל בראשון לציון, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

בפתיחת המחצית, בדיוק כמו במחזור הקודם, נכנס עידן ורד, הפעם במקום ניב ברקוביץ'. כניסתו של מספר 10 בכחול הביאה לשינוי חיובי, כשאט אט הפועל החלה להעלות את הקצב ולהתקרב לשער. בדקה ה-69 קיבלה הפועל כדור קרן מימין. דרור ניר העביר כדור לא טוב לרחבה, אך הגנת ראשל"צ והשוער חברון התקשו להרחיק. רן ואתורי, שעלה לעזרת ההתקפה, היה זה שכבש אחרי שניסיון הרחקה פגע בו ונכנס לרשת במהלך לחץ שהפעיל על מגן כתום מטר משער האורחים. 1-0 הפועל, שער של נחישות, שהיה שערו הראשון אי פעם של ואתורי בקריירת הבוגרים. בכך הפך לשחקן ה-14 מסגל הקבוצה שכובש שער ליגה העונה.

 

5 דקות לאחר מכן ביצע עופר טסלפפה שני חילופים נוספים כשהכניס את עוז פרץ ועידו דוידוב במקומם של אוהד רבינוביץ' ורז שטיין, שנעצר אחרי שלושה משחקים רצופים בהם הבקיע. רק שלוש דקות חלפו והשני של הפועל הגיע: עידן ורד העביר כדור למתן פלג, במשחק הכי טוב שלו זה זמן רב, המגן הימני זיהה את עוז פרץ ברחבה והגביה לו כדור נפלא. הסופר מחליף של הפועל עשה זאת שוב עם נגיחה חכמה ומדויקת לפינת שערו של חברון. 2-0 הפועל! עוז פרץ עם שערו הרביעי בליגה העונה וה-19 במדי הפועל עד היום. מבין כל שחקני הסגל הנוכחי, פרץ שני אחרי רועי זיקרי שעומד על 20 סה"כ.

החילופים האחרונים של הפועל הגיעו שתי דקות לאחר השער השני כשחיים איצרין ורועי זיקרי נכנסו במקומם של מתן פלג ועידן שמש. איזו פריבילגיה יש להפועל להעלות מחליפים, שיכולים להיות שחקני הרכב כמעט בכל קבוצה אחרת בליגה. התוצאה נותרה בעינה עד הסיום כשהפועל ו-1200 אוהדיה ביציעי הברפלד חוגגים ניצחון שישי ברציפות ו-10 מ-11 האחרונים! רן חשפיה רושם משחקי שלישי ללא ספיגת שער והפועל עם ארבעה ועם מאזן שערים של 8:0. בתוך שבעה ימים הפועל משיגה 9 נקודות ושומרת בגאון ובסטייל על המקום ה-1 בליגה הלאומית.

אוהדי הפועל פתח תקוה לא יודעים את נפשם מרוב אושר, כשהקבוצה מגיעה ל-50 נקודות כבר בשלב כזה של העונה, כשיש עוד 12 משחקים לשחק. (בכל העונה שעברה השגנו 54 נקודות) תופעת ההצלחה הפנומנלית במשחקי החוץ ממשיכה עם ניצחון שביעי ברציפות (ועוד אחד מול ריינה בגביע) הקרדיט מגיע לכולם, מהמאמן, השחקנים ועד אחרון אוהדי הפועל שעושים מאמץ כל שבוע ודוחפים את הקבוצה.

ביום שלישי הקרוב תארח הפועל את נוף הגליל, במשחק השלמה ותרצה להמשיך במסע הקסום. נקווה שהפעם יגיעו עוד יותר צופים ממשחק הבית הקודם- בעונה כזו, מי מכם יכול להרשות לעצמו לפספס?

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר