אוהדי הפועל במשחק נגד הפועל רמת גן צילום עומר יצחקי
אוהדי הפועל במשחק נגד הפועל רמת גן צילום עומר יצחקי

מכה אפורה | הטור של מתן ציוני

התקופה הנפלאה של הפועל הביאה כ-5,000 אוהדים ליציעי ראש הזהב, אבל המגרש לא קרה הרבה, לפחות מהצד של הפועל. עומס המשחקים החריג שנכפה על הקבוצה על ידי המנהלת באופן לא הגיוני ולא שוויוני נתן את אותותיו

פורסם בתאריך: 25.2.23 11:42

יש לי מנהג, שלבטח מוכר גם לאוהדים אחרים, שבו אם הפועל מנצחת אני ממשיך להגיע עם אותו צעיף או חולצה "שהביאו את הניצחון" למשחק הבא. כך שמאז ה-17.1, והניצחון מול אדומים אשדוד, הגעתי עם אותו קפוצ'ון ואותו הצעיף למשחקים ורק במזל אני לא מאלה שיש להם גם תחתוני מזל. אתמול, הדהירה של הפועל נעצרה ואחרי חודש וחצי אפשר סוף סוף לשלוח את חולצת המזל לכביסה.

התקופה הנפלאה של הפועל הביאה כ-5,000 אוהדים ליציעי ראש הזהב. שוחחתי בדרך עם אוהדים רבים, חלקם הגיעו לראשונה העונה, חלקם לא היו פה כמה שנים. מדהים לגלות כל פעם מחדש כמה פוטנציאל יש להפועל. נדמה שאחרי שנים רבות, אנחנו מתחילים להתרגל להיכנס למגרש כחצי שעה ויותר לפני תחילת המשחק, אך מסתבר שאתמול גם זה היה מאוחר מדי. כשטיפסתי לאזור הקבוע שלי בשער 4 גיליתי שבכל היציע נפרסו צעיפים שנועדו לשמור מקומות. אחרי ניסיונות רבים למצוא שני כסאות פנויים, ויתרתי ונדדתי לשער 2. זו הייתה הפעם הראשונה מזה שנים רבות שחוויתי את המשחק במרוחק מהגוש המעודד והייתה זו חוויה שונה למדי.

פתיחת המשחק הזכירה מאוד את המשחק הקודם עם מחצית מעייפת, משעממת ואפורה, ונטולת מצבים מסוכנים לטובת הפועל. היחידה שהגיעה למצבים מסוכנים הייתה דווקא האורחת. כדור חופשי של האדומים ננגח למשקוף והורחק במזל מקו השער והיה המצב המסוכן היחיד במחצית, לפחות עד תוספת הזמן אז הגיע השער של האורחים. רם לוי איבד כדור והגנת הפועל, שלא ספגה שער מזה 5.5 משחקים לא הייתה מוכנה להאסלביינק, ששלח את הכדור לרשת של חשפיה והוריד אותנו למחצית בפיגור.

 

שחקני הפועל נראו עייפים ותקועים וספגו שער ליגה ראשון מאז הפיגור הזמני בדרבי האחרון. שוב, בדומה לתסריט המשחק הקודם, ביצע עופר טסלפפה שלושה חילופים: עידן ורד, באדיר וזיקרי נכנסו במקום של דוידוב, רבינוביץ' ורן ואתורי. המאמן החליט לוותר על בלם במטרה לחזור למשחק. הפועל רמת גן הייתה נואשת לשלוש נקודות וכנהוג במשחקי הלאומית, עשתה הכל כדי להעביר את הזמן עד הסיום. הפועל, שמאז ההפסד הקודם שלה לבני יהודה לא הפסיקה לכבוש, נאלמה דום ובקושי שהצליחה ליצור מצבים מסוכנים. זו בסך הכל הפעם השישית העונה שהפועל לא מצליחה לכבוש, בכולם היא גם הפסידה.

בהמשך נכנסו גם ניב ברקוביץ', במקומו של רם לוי (65) ואופק אושר במקומו של מתן פלג (86) אבל ניכר שזה פשוט לא היה המשחק של הפועל. העייפות הרבה בשל עומס המשחקים החריג נתנה אותותיה לאורך כל המשחק, כשמרבית שחקני הפועל נראו מותשים. אחרי הכל שיחקו הכחולים 5 פעמים בשבועיים, בקצב שלא היה מבייש קבוצה אירופית. אם היו שואלים אותנו לפני סדרת המשחקים האלו באם "נחתום" על ארבעה ניצחונות והפסד, אני בטוח שכולנו היינו מקבלים את ההצעה. כך, שהריצה הנפלאה אמנם נעצרה אבל הפועל הצליחה להשיג מספר נקודות גדול גם בתקופה הלחוצה והעמוסה הזו ומגיעות מחמאות רבות למאמן הקבוצה, הצוות והשחקנים.

המאזן של הפועל בסיבוב השני: 10 ניצחונות ו-2 הפסדים כך שבאמת שלא יכולנו לבקש יותר מזה. חרף ההפסד, הפועל עדיין שומרת על המקום ה-1 בטבלת הליגה הלאומית. הפער מהמקום השני הצטמק לשתי נקודות והפער מהמקום השלישי (טבריה) צנח ל-5 נקודות. כשמסתכלים על הטבלה צריך לקחת בחשבון שלמכבי פתח תקוה ולאום אל פאחם משחק חסר, משחק השלמה ביניהן שבמקרה הזה יתקיים במרץ. נותרו עוד שלושה משחקים עד לסוף העונה הסדירה ולהפועל אסור להיעצר בשלב הזה. ביום שלישי הקרוב נעשה אתנחתא מהליגה כשנצא למשחק הגומלין של רבע גמר הגביע באשדוד (1:1 במשחק הקודם). יהיה אשר יהיה במשחק זה, הפועל תקבל לאחר מכן 6 ימי מנוחה עד משחקה הבא (6.3) בעכו מול הפועל המקומית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר