עוז פרץ מנסה, הפועל פתח תקוה מול הפועל כפר סבא, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה
עוז פרץ מנסה, הפועל פתח תקוה מול הפועל כפר סבא, צילום סער כרמלי הפועל פתח תקוה

מלכת הדרמות | הטור של מתן ציוני

כפר סבא תפסה את הפועל עם המכנסיים למטה, אליאן רוחנא כבש רביעייה ב-16 דקות והפועל רק כמעט הצליחה להשוות אך הפסידה 4:3 במשחק הראשון של הפלייאוף. הפער מטבריה הצטמק ל-2 נקודות. הכל עדיין תלוי בהפועל אבל הגשמת החלום עוד רחוקה

פורסם בתאריך: 1.4.23 21:08

אני לא יודע מי מכם שם לב לכך שאף משחק של הפועל לא הסתיים העונה ב0-0. למעשה המשחק האחרון בו סיימנו בתוצאה הזו היה ב-7/3/2022 מול בית"ר ת"א. (מחזור 28 אשתקד) בשנה האחרונה תמיד יש אקשן, דרמה ושערים, גם אם בסופו של דבר הפועל מסיימת בצד המפסיד, כמו אתמול. המשחקים לא מתעלים בדרך כלל לרמה גבוהה, אבל אפשר להיות בטוחים שיהיה מותח, דרמטי וברוב הפעמים גם שמח.

עוד לפני שריקת הפתיחה של המשחק מול הפועל כפר סבא, זלגו דמעות בשער 4, כשיוסי "חצוצרה" כהן, מהאוהדים הוותיקים והמוכרים, התרגש במיוחד מאיחולי יום הולדת שמח שקיבל מחבריו ליציע. הפועל פתחה את המשחק ללא ג'ימי אלכסיס, שרק חזר ממשחקי נבחרת האיטי, עידן ורד (צהובים) ומתן פלג, שעדיין פצוע. עשרים הדקות הראשונות היו די שוויוניות ולא הכינו אף אחד למה שעתיד לקרות.

בדקה ה-19, טעות של ואתורי הביאה לכדור עונשין ושער יתרון לאורחים. כמה דקות אח"כ וטעות נוספת, הפעם של אופק פישלר גררה כדור חופשי, שתורגם לשער שני ו- 2:0 כבר בדקה ה-25. עופר טסלפפה החליט להגיב במהירות, הוציא את פישלר הבלם (שירד כעוס מאוד לספסל) והכניס במקומו את רועי זיקרי. מיד לאחר החילוף ניגש רז שטיין לבעוט כדור חופשי וכבש בבעיטה חכמה שער מצמק לטובת הפועל 2:1.

השער של שטיין העיר לחיים את אוהדי הפועל, שרק החלו לחלום על מהפך אבל הקיצו מהחלום אחרי פחות משתי דקות עם שערו השלישי של רוחנא האורח. נדמה שהגנת הפועל הייתה תקועה במימד מקביל, כשבחלוף שתי דקות ספגו את הרביעי מרגליו של רוחנא. 4:1 לירוקים בדקה ה-35 בלבד. אף אחד לא הבין מאיפה זה הגיע. הלם מוחלט. אחר תוצאה כזו בדקה כזו ו-3 צהובים לשחקני הפועל, כבר חששתי מגרוע פי כמה עם תבוסת ענק ומורחקים לפני הדרבי. מכל מקום, הפועל ירדה למחצית בפיגור של שלושה שערים.
התחושות במחצית היו קשות, כשהאוהדים מנסים להבין בינם לבין עצמם מה לעזאזל קרה ב-45 הדקות הראשונות. עופר טסלפפה הגיב בפתיחת המחצית השנייה עם כל החילופים שנותרו לו- 4 במספר. שטיין, דוידוב, רבינוביץ' ועוז פרץ יצאו. ג'ימי, שמש, באדיר וניב ברקוביץ' נכנסו במקומם. אם הפועל רצתה סיכוי לחזור למשחק היא הייתה צריכה שער מהיר והיא אכן קיבלה כזה מרגליו של רועי זיקרי אחרי 10 דקות.

 

בדקה ה-55 התוצאה הייתה 4:2 ולהפועל היה המון זמן לחזור למשחק המשוגע הזה. האורחים מכפר סבא הסתפקו ברביעייה מהמחצית הראשונה ועסקו בעיקר בהגנה ובהעברת הזמן. במשך דקות ארוכות ניסתה הפועל להבקיע שער נוסף אבל זה הגיע רק בדקה ה-85 עם בעיטה חופשית נפלאה של עידן שמש. להפועל נותרו כעשר דקות, כולל תוספת הזמן, כדי להשלים קאמבק מדהים ל4:4, אבל לצערנו היא לא השלימה את המשימה וסיימה בהפסד מאכזב את המשחק הראשון של הפלייאוף. הפסד זה, בשילוב עוד ניצחון דחוק של טבריה, צימק את הפער מהמקום ה-3 לשתי נקודות בלבד.

אני נוהג שלא להיכנס לפורום מיד לאחר הפסד, כשאני עצבני, מתוסכל ועצוב – הדבר האחרון שאני רוצה זה לקרוא דברים שרק יעצימו את התחושות האלו. לפי הרבה מהתגובות היה אפשר לחשוב שהעונה הסתיימה או ששכחנו שעדיין מדובר בעונה הכי טובה של הקבוצה מזה 8 שנים. אם אנחנו ביציע ובפורום נלחיץ עוד יותר את המערכת זה לא יתרום במאומה. מה שקרה אתמול היה מאוד חריג, אבל אם אתם אוהדי הפועל פתח תקוה, ודאי כבר הבנתם שפה הכל יכול לקרות – לטוב ולרע. מול איזו עוד קבוצה שחקן יכול להבקיע רביעייה ב-16 דקות? ולא, זה לא האלאנד או לבנדובסקי. נכון, מול הפועל…

בסופו של דבר, לא צריך להגזים ולגמור את העונה כשאנו במקום שני. חברים, אנחנו אוהדי הפועל כל כך הרבה שנים, האם באמת חשבנו שהכל יהיה קל, פשוט ונטול לחצים ודאגות?

הכל תלוי בהפועל. היתרון עדיין אצלנו ועליית הליגה בהישג יד. חלק חשוב מההצלחה הוא לעבור גם ימים כאלה בצורה טובה ולהישאר חזקים מנטלית עד קו הסיום. לטסלפפה ושחקניו, כמו גם לנו האוהדים, יהיה הרבה זמן לנוח עד הדרבי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר