הריגת האזרח המולדובי מתוך מצלמות האבטחה
הריגת האזרח המולדובי מתוך מצלמות האבטחה

דמיטרו טיקליאן מואשם בהריגת אלכסיי גונטה

בכתב האישום צויין גם שטיקליאן ניסה לשבש הליכי משפט, כאשר אמר לאחד העדים: 'אם יש משהו, אתה לא מכיר אותי, אני לא מכיר אותך'

פורסם בתאריך: 17.6.18 14:35

שבוע לאחר חשיפת המשטרה על נסיבות מותו של אלכסיי גונטה בסמוך לפאב ברחוב גוטמן הסמוך לשוק העירוני, הגישו בפרקליטות כתב אישום על הריגה כנגד התוקף, דימיטרו טיקליאן, ואף ציינו כי הוא ניסה לשבש הליכי משפט לאחר התקיפה.
בכתב האישום מצוין כי בתאריך 26.5.18 הגיע הנאשם לפאב טטאינה בפתח תקווה, שם פגש את המנוח, אלכסיי גונטה. בין הנאשם למנוח החלו חילופי דברים, על רקע העובדה שהמנוח כינה את הנאשם בכינוי "חוחול", הנתפס בעיניו מעליב ומשפיל את מוצאו של הנאשם, יליד אוקראינה. בתגובה לכך, תקף הנאשם את המנוח שלוש פעמים באגרופים וחילופי הדברים בין השניים המשיכו. אחד האנשים שהיה בקרבתם הרחיק את הנאשם מהמנוח, אך הנאשם קרב למנוח ותקף אותו שוב, בעוצמה רבה, באגרוף בראשו. מעוצמת המכה נפל המנוח לאחור וראשו הוטח במדרכה. המנוח הובהל לבית החולים ובהמשך נקבע מותו.

צפו בתקיפה
בכתב האישום מצוין על ניסיון שיבוש ההליכים של הנאשם: "מיד לאחר שהכה את המנוח עזב הנאשם את המקום כשהוא מותיר את המנוח שרוע על המדרכה. ביום ה-27.5 שוחח הנאשם עם א.א, אשר עדכן אותו שמצבו של אלכסיי בכי רע. בתגובה אמר לו הנאשם: 'אם יש משהו, אתה לא מכיר אותי, אני לא מכיר אותך', וזאת בכוונה לשבש הליכי משפט. כתוצאה ממעשי הנאשם נגרמה לאלכסי חבלה בראשו, עם סיבוכים נלווים, אשר הביאו לפטירתו ב-29.5".
הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר